Gå til innhold

Merkelig problem med WoW

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Har et merkelig problem når jeg skal spille. Når jeg logger meg inn i spillet kan jeg ikke se meg selv, mange av andre spillere og dyr. De jeg kan se er helt nakne med navn "Unknown entity". Etter ca. 1 minutt mister jeg forbindelse med serveren. Andre symptomer:

kan ikke sjekke AH

kan ikke lese post

Ting jeg har på meg er borte (som om jeg aldri hadde de)

utrolig mye lagg

Jeg kan få alt til å virke normalt igjen i spillet med å endre følgende nettverks innstillinger:

Sette "Offload Checksum" til disabled

Sette "Speed/duplex setting" til force 100 full duplex

Så lenge jeg bruker disse innstillingene kan jeg spille, men har fortsatt en del lagg. Har sjekkket med min nett leverandør, og de forteller med at linjen min til WoW er nesten så fin som den kan bli. altså ingenting de kan gjøre.

Jeg bruker nettverkskortet som er på hovedkortet mitt, om det kan ha noe å si. Kan dette være defekt?

Problemet mitt med å bare kjøre på de nettverks innstillingene er at jeg ikke kan bruke det lokale nettverket, samt problemer med å gjøre enkle ting som å lese mail og surfe på nettet.

Det er BARE WoW jeg har problemer med, alle andre spill fungerer utmerket.

Min bror spiller også WoW, og har ingen problemer overhodet med spilling, ikke engang lagg som jeg har.

Noen som kan hjelpe?

Mvh

Frugy

Videoannonse
Annonse
Skrevet

portene på ruteren din vil jeg tippe. Selv har jeg ADSL modem, så porter er et ikke-tema for min del. Kommer til å tviholde på det modemet så lenge det går strøm gjennom det. Rutere har ført med seg masse problemer som jeg aldri selv har funnet ut av.

Men du finner port-hjelp på wow sine support sider med bildeveivisning...prøv deg frem der..jeg fant ikke ut av det hehe. Men jeg er temmelig lam når det kommer til nettverk ol.

Skrevet
portene på ruteren din vil jeg tippe. Selv har jeg ADSL modem, så porter er et ikke-tema for min del. Kommer til å tviholde på det modemet så lenge det går strøm gjennom det. Rutere har ført med seg masse problemer som jeg aldri selv har funnet ut av.

Men du finner port-hjelp på wow sine support sider med bildeveivisning...prøv deg frem der..jeg fant ikke ut av det hehe. Men jeg er temmelig lam når det kommer til nettverk ol.

5693976[/snapback]

Som sagt, min bror har ingen problemer, så det kan jo ikke være portene i ruteren?

Ikke helt sikker på dette her men du kan prøve å slette WTF og WTB mappene i World of Warcraft mappa

5694076[/snapback]

Har prøvd dette, men hjelper ikke i det hele tatt :(

Men takk for svar begge to :)

Skrevet

5693976[/snapback]

Som sagt, min bror har ingen problemer, så det kan jo ikke være portene i ruteren?

Ikke helt sikker på dette her men du kan prøve å slette WTF og WTB mappene i World of Warcraft mappa

5694076[/snapback]

Har prøvd dette, men hjelper ikke i det hele tatt :(

Men takk for svar begge to :)

5694194[/snapback]

Jeg hadde en kamerat med samme problem han formaterte til og med pc og re-installa wow og hadde samme problem etter det. Skal se om jeg ikke kan få tak i han og be han poste her :)

Gjest Slettet-CkrM7QVpfE
Skrevet

hmm vis du disabler firewallen går problemet vekk da?

ta og legg inn de nyeste driverne på hovedkortet

Skrevet

Jeg hadde samme problem før, leng sia nå.. det jeg måtte gjøre var å oppdatere Nvidia drivern til Nettverkskortet.. Slet lene med å finne drivern, men det var det som gjorde det for meg

Skrevet
hmm vis du disabler firewallen går problemet vekk da?

ta og legg inn de nyeste driverne på hovedkortet

5694562[/snapback]

Hadde null virkning desverre :(

Jeg hadde samme problem før, leng sia nå.. det jeg måtte gjøre var å oppdatere Nvidia drivern til Nettverkskortet.. Slet lene med å finne drivern, men det var det som gjorde det for meg

5694567[/snapback]

Dette har jeg prøvd, ble ingen forandring.

Lurer på om jeg kanskje må kjøpe et nytt nettverkskort.

Gjest Slettet-CkrM7QVpfE
Skrevet

kjøp et nytt nettverkskort og virker det ikke så har du bare tapt en hundrings som er det du gir i måneden for et spill du ikke kan spille :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...