Gå til innhold

Bærbar til under 8k.


Anbefalte innlegg

Hei! Jeg trenger en pc som skal brukes til skole og av og til litt enkel spilling som for eks. FM2006. Har sett på denne pcen fra ASUS. Kjøper en 512 minnebrikke og setter inn. Jeg har en ekstern harddisk, så det gjør ingenting at det bare er 40gb harddisk. Noen som har erfaringer med denne pc'en eller noen innspill på hvorfor/hvorfor ikke kjøpe denne? Noen som har noen andre tilbud? (helst under 8000kr) Takker for alle svar! :thumbup:

Endret av lagga
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
er du kjapp så er dette et veldig godt tillbud men det varer bare frem til søndag

http://www.netshop.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=25622

5693082[/snapback]

 

 

Så bra ut det, og veldi billig!

Men la merke til skjermkortet Intel GMA 900, har hørt at dette er ubrukelig! Mens ATI x200 kan brukes til lett spilling hvis du har i overkant av 512mb ram, slik at pc'en har 512mb til rådighet selv om du bruker 128mb på skjermkortet.

en venn av meg som sa dette, er dette feil? :hmm:

Lenke til kommentar

Hva mener du med ubrukelig??

 

Det er an knallhard påstand.

 

Bruker gma900 på min 12.1tom Asus S5A.

 

Funker heilt grei det, men du drar ikkje akkurat doom3 på det,.

 

Speler en den trackmanina nations på det. I 1024x800.

 

Ligg vel på ca 40-50 frames.

 

Er klar over at det ikkje er verdens tyngste spel.

Lenke til kommentar
Det er an knallhard påstand.

Det er det sannelig...Jeg tok litt hardt i for å understreke poenget (kanskje litt for hardt :xmas:)...

Men i forhold til eksterne skjermort kan den vel regnes som ikke så langt fra ubrukelig på 3D rendering. Intel GMA var og er en serie som er laget for business programmer.

Lenke til kommentar
verken 900 eller x200 er noe og spille på.

da må du nokk opp en pris klasse.

i tilleg lønner det seg og gå for en 740 prosesor eller 735.

da det er bedre muligheter i for av diverse støtter for maskinvare konfigrasjon.

5693208[/snapback]

 

 

Takk! Skal se om jeg finner noe snadder. :thumbup:

Lenke til kommentar
Tull og fjås! Spiller eldre spill som Medal of honor-Mafia-Maxpayne2-Hitman2og3 med dette kortet, så det er faktisk mye bedre en de fleste tror...

5694542[/snapback]

 

Snakker du om Intel GMA 900 eller ATI x200?

Klarer noen av dem å kjøre WOW med lavest VGA instillinger?

Endret av lagga
Lenke til kommentar
Tull og fjås! Spiller eldre spill som Medal of honor-Mafia-Maxpayne2-Hitman2og3 med dette kortet, så det er faktisk mye bedre en de fleste tror...

5694542[/snapback]

 

Snakker du om Intel GMA 900 eller ATI x200?

Klarer noen av dem å kjøre WOW med lavest VGA instillinger?

5694635[/snapback]

 

Intel 915 GMA heter kortet som sitter i Acer maskinen, jeg har ikke spilt WOW men det kjører Medal of honor og Maxpayne 2 på medium innstilliger.. "overraskende bra" syntes nå jeg.

 

Forøvrig en veldig god maskin som blir dønn stille med HW Centrino Control, har knall skjerm og en batteritid på over 5 timer (anbefales på det varmeste ) veldig godt tilbud også foresten ;)

Endret av Jada-jada
Lenke til kommentar
Intel 915 GMA heter kortet som sitter i Acer maskinen, jeg har ikke spilt WOW men det kjører Medal of honor og Maxpayne 2 på medium innstilliger.. "overraskende bra" syntes nå jeg.

 

Forøvrig en veldig god maskin som blir dønn stille med HW Centrino Control, har knall skjerm og en batteritid på over 5 timer (anbefales på det varmeste ) veldig godt tilbud også foresten

 

Takker og bukker

Endret av lagga
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...