DawnDusk Skrevet 2. mars 2006 Skrevet 2. mars 2006 Hei. Jeg lytter veldig mye på web radio og 'streaming' med WinAmp, men jeg har ett meget stort problem; jeg får stadig opp "BUFFERING 0%"! Da må jeg trykke stopp, og så play sånn at jeg får lytte igjen. Da funker det, men etter ca. 2-5 min er det samme igjen. Dermed får jeg aldri hørt sammenhengene på en ting. Jeg lurer på om det er noen som har en eller annen løsning? Kanskje jeg burde vurdere en annen avspiller, eller andre instillinger i WinAmp? Jeg har 2Mbit internett, bredbånd... så det burde ikke være noe problem. Jeg har også prøvd Media Player, samme der. Takk for svar...
p@ge Skrevet 2. mars 2006 Skrevet 2. mars 2006 (endret) prøv Screamer Radio: http://www.screamer-radio.com/dl.php?file=screamer038.exe lykke til Endret 2. mars 2006 av gaggen
DawnDusk Skrevet 2. mars 2006 Forfatter Skrevet 2. mars 2006 Tusen takk for tips, men det funket veldig dårlig... hver gang jeg prøver å lytte til en norsk webradio stasjon så får jeg opp feilmeldingen: "Connect Error: Can't open the file All sources failed, giving up!" Med en gang jeg prøver en internasjonal webradio, så funker det perfekt... jeg har søkt masse på forumet deres også, og det ser ut til å være et kjempeproblem. Ingen løsning heller. Derfor kan dere gjerne komme med flere tips!
O. B. Lix Skrevet 4. mars 2006 Skrevet 4. mars 2006 Du kan prøve med Viddi radio player. Fungerer bra på de norske (er norskutviklet). Bruker dette selv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå