pizzafordi Skrevet 2. mars 2006 Skrevet 2. mars 2006 (endret) jeg tenker på bf2 på low.medium.high mange har 128bit og 256 bit ram noen har 128mb, 256, 512. quake 4 krever f.eks 512 skjermkort ram for å bruke ultra high quality. det jeg lurer på hva bruker egentlig bf2 på 64 servere, 100% vision. hvor langt kan en gå, hvor langt bør en gå med 128mb ram, skal en sette aperture ram i tilleg til 256, har en kun 1gb ram. hvor bør en stoppe da med effekter i bf2. og ikke minst, hva kan stilles på quality uten at det trekker ram, jeg har hørt anti-aliasing ikke bruker ram men går kun på vertex shaders. noen innførelse i dette håper noen ser hva jeg mener og kan bidra med de vet så folk kan stille å få maks performance ut av kortene sine ut å risikere å havne i buffer soner med radikale fps drop. Everest home edition måler ram bruk på pcen av spill. aperture size i bios har jeg hørt er tilgjengelig ram, hvis en har for lite på skjermkort. Endret 2. mars 2006 av pizzafordi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå