Kenshin Skrevet 2. mars 2006 Skrevet 2. mars 2006 Heisann! Jeg har en del filmer liggende på maskinen som jeg kunne tenke meg å brenne på DVD slik at jeg kan spille dem av på TV`en. Vi snakker først og fremst om AVI filer. Finnest det noe program som kan brenne AVI-filer direkte til DVD eller må jeg skaffe meg et konverteringsprogram? Jeg eksperimenterte med en haug med konverteringsprogram som konverterte AVI filene som jeg deretter brente med mitt brenneprogram som medfølger PC`en. Er det slik det må gjøres? I så fall, kan noen anbefale et slikt program, helst gratis? Jeg lastet ned en drøss i forrige uke, men med på alle så endte jeg opp med en logo i midten som sa "Du bruker en demoversjon":-) Takker for svar! Hilsen Johannes
Wipeout Skrevet 2. mars 2006 Skrevet 2. mars 2006 Du må konvertere filene, og som du kanskje har sett selv, så finnes det drøssevis av slike tråder her på forumet. Et kjapt google søk gir meg dette.
Kenshin Skrevet 2. mars 2006 Forfatter Skrevet 2. mars 2006 Jepp! Det var det jeg trodde. Men finnest det noen som er gratis? Alle ser ut til å koste minst 30 $ og så mye tror jeg ikke det er verdt for min del....
Ca3 Skrevet 2. mars 2006 Skrevet 2. mars 2006 Nero gjør dette, mulig du har det på pcæen din, ikke vet jeg. Der kan du også lage menyer osv, ganske lettvint, men omkodingen tar litt tid da =/
Wipeout Skrevet 2. mars 2006 Skrevet 2. mars 2006 Nero gjør dette, mulig du har det på pcæen din, ikke vet jeg.Der kan du også lage menyer osv, ganske lettvint, men omkodingen tar litt tid da =/ 5688858[/snapback] NeroVisionExpress lar deg konvertere iallefall, men det koster endel penger. Kenshin, sjekk PM.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå