Kromkaken Skrevet 2. mars 2006 Skrevet 2. mars 2006 (endret) Kan n70 slås på slik at bare mp3 er på (mobilfunksjonen slått av). Slik som de nyere SE mobilene kan? Endret 2. mars 2006 av Remerser
geirandreo Skrevet 2. mars 2006 Skrevet 2. mars 2006 Har den det? :S Kilder? 5688185[/snapback] Den har frakoblet modus, hvor ALT på telefonen er som vanlig, bare uten tilkobling til nett. Det er bare å trykke på powerknappen på toppen forsiktig og ble nedover ti FRAKOBLET. Ganske geniallt, i forhold til bare MP3 spiller tilgjengelig som andre mobiler har. På N70 kan man lese office,excel,pdf dokumenter, høre på MP3, bruke radio, skrive meldinger(uten å sende dem da) spille spill, og ellers bruke alle de tilleggsprogrammene man måtte ønske.
natetja Skrevet 2. mars 2006 Skrevet 2. mars 2006 Har den det? :S Kilder? 5688185[/snapback] Den har frakoblet modus, hvor ALT på telefonen er som vanlig, bare uten tilkobling til nett. Det er bare å trykke på powerknappen på toppen forsiktig og ble nedover ti FRAKOBLET. Ganske geniallt, i forhold til bare MP3 spiller tilgjengelig som andre mobiler har. På N70 kan man lese office,excel,pdf dokumenter, høre på MP3, bruke radio, skrive meldinger(uten å sende dem da) spille spill, og ellers bruke alle de tilleggsprogrammene man måtte ønske. 5688278[/snapback] Det som derimot er helt elendig på N70, er at kabelen til headsettet detter ut av telefonen ofte når du har den i lomma og dermed spiller ut fra stereohøyttalerne (skjedde ihvertfall på samtlige 4 N70 jeg har prøvd!).. Dette gjorde den uaktuell for mitt vedkommende som MP3-spiller... Når man hører på musikk og skal gjøre andre ting på telefonen samtidig, blir den også veeeeeeeeeldig treig!
rontonic Skrevet 2. mars 2006 Skrevet 2. mars 2006 Merkelig, kabelen i min N70 sitter skikkelig, aldri ramlet ut. Det med treghet under mp3 spilling har jeg merket lite til.. hvilke ting gjør du som gjør den treg da?
geirandreo Skrevet 2. mars 2006 Skrevet 2. mars 2006 Merkelig, kabelen i min N70 sitter skikkelig, aldri ramlet ut.Det med treghet under mp3 spilling har jeg merket lite til.. hvilke ting gjør du som gjør den treg da? 5688380[/snapback] Min faller nemlig heller aldri ut, ikke er den spes treg heller. Traghet er vel kanskje litt avhengig om man liker Nokia, Symbian, eller ikke.
natetja Skrevet 2. mars 2006 Skrevet 2. mars 2006 Jeg kan bare snakke ut fra egne erfaringer.. Har prøvd 4 N70 telefoner og opplevd samme problemet på alle... Headsette datt ut, og høyttalerene spilte for full musikk... En av dem var min egen. At min telefon var treg kan komme av at jeg hadde fyllt opp et 1 GB minnekort på telefonen med masse musikk, programmer, bilder osv.. Når minnekortet ikke satt i, ble menyene adskillig mer responsive. For trådstarter som tydeligvis vil kjøpe N70 som MP3-spiller er vi vel alle enige om at eksterne hodetelefoner må handles inn! Det medfølgende headsettet er stivt og hardt, ser stygt ut og har dårlig lydkvalitet. Iallefall sammenliknet med en fullblods MP3-spiller eller SEs Walkman serie...
Kromkaken Skrevet 2. mars 2006 Forfatter Skrevet 2. mars 2006 Men da må jeg også kjøpe et slikt atdpter for å stte i mine egne headsett ikke sant
natetja Skrevet 2. mars 2006 Skrevet 2. mars 2006 Men da må jeg også kjøpe et slikt atdpter for å stte i mine egne headsett ikke sant 5689264[/snapback] Ja, men det er ikke så dyrt! Absolutt verdt pengene...
Kromkaken Skrevet 2. mars 2006 Forfatter Skrevet 2. mars 2006 Gjør selve adapteret lydkvaliteten dårlig
remerserr Skrevet 2. mars 2006 Skrevet 2. mars 2006 N70 har flymodus og jeg har ikke opplevd problem med headset tilkoblingen. (Har eid en N70 [solgt])
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå