Ca3 Skrevet 2. mars 2006 Skrevet 2. mars 2006 (endret) hei! jeg sliter med å åpne porten som uTorrent bruker, jeg har en Zyxel P-660RU-t3 ruter. Jeg kommer inn på ruteren, men av mangel på kunnskap om dette, vet jeg ikke hva jeg skal gjøre der =/ Noen som har vært borti dette å kan hjelpe? slenger med et bilde hvis det er til nytte: Endret 3. mars 2006 av Ca3
Ca3 Skrevet 2. mars 2006 Forfatter Skrevet 2. mars 2006 ja, men jeg kommer meg ikke inn der, jeg kommer ikke videre når jeg trykker på uTorrent, når man kan velge hvilket program man kan åpne porter for =/
teaspoon Skrevet 2. mars 2006 Skrevet 2. mars 2006 Har samme problemet selv, på portforwarding kommer jeg bare hit: http://www.portforward.com/english/routers...-T1/default.htm Men den sida er bare blank for meg ihvertfall
Ca3 Skrevet 2. mars 2006 Forfatter Skrevet 2. mars 2006 AKKURAT det samme skjer hos meg også! ekstremt irriterende
Ca3 Skrevet 3. mars 2006 Forfatter Skrevet 3. mars 2006 jeg har fått et lite tips om at jeg må inn i nat-menyen på ruteren, så her er jeg: men jeg vet ikke ha jeg skal gjøre/skrive her, noen som kan guide meg?
Ca3 Skrevet 3. mars 2006 Forfatter Skrevet 3. mars 2006 Jeg fikk det til, var ikke no problem egentlig, send pm hvis noen sliter med det samme
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå