Gå til innhold

ut2003 eller ut?


Anbefalte innlegg

hva liker dere best av ut2003 og ut? jeg synes ut er mye gøyere, ut2003 er akkurat som dune200.

- samme spillet med bedre grafikk, jeg trodde først jeg hadde installert en skinpack når jeg spilte det første gangen.

anyway, spillet er helt likt på ut unntatt at det er kjedelig, det er like ensformig som state of emergency for de som har spilt det.

anyway ruler bf1942 gata da, heftig action og multiplayer med gøye fly du kan fly i - krydret med mye noobs som leker seg... det det minner meg om er en virtuell lekeplass :smile: grafikken er og hakket over ut2003, tanksene er så bra laget at synes får meg til og sikle helt ned til knærne.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Quote:


Den 2002-09-20 23:32, skrev siDDIs:

med dine kommentarer om kva bra grafikk er så velger eg heller ikkje å svare


 

hva er det som er så spesielt med ut2003 da? landskapet er serious sam grafikk, våpene var bedre enn bf1942 men jeg ser på andre ting enn våpenet når jeg spiller. tanksene i bf1942 er det beste jeg har sett innen grafikk, når tanksen skyter, kjører over bakker og over humper på bakken og slikt så beveger beltene seg etter det. det er nok smak og behag om hvilken grafikk en liker best, men bf1942demoen er mye bedre og gøyere enn ut2003demoen som var en stor skuffelse... ut2003 er ett spill man er lei før det kommer ut hvis man har spilt ut mye, er vel mere ment for nye fans slik som dune2k og emperor battle for dune tror jeg.

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-09-21 00:10, skrev Dreadlord:

forstår egentlig ikke sammenligningen ...


 

dune2 og dune2000 er helt like bortsett ifra grafikken som er oppdatert i 2000 utgaven, så når jeg hadde runnet dune2 så var jeg lei dune2000 før det kom ut. samme går for ut2003 demoen, det er liksom noe for nye ut fans. når jeg har ut gidder jeg ikke skaffemeg ut2003, gameplayet er helt likt uansett, tilog med samme våpen, og jeg er sikker på det kommer med mange ut-maps som morpheus3 eller noe.

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-09-21 00:33, skrev Jellyfisk:

Men en ting er sikkert. Ekte Feinsmechere, de av oss som har spilt spill en stund, og fortsatt spiller mye vil foretrekke UT2003. Sånn er det bare. Å påstå at BF1942 er bedre er å innrømme at du er en mindre moden spillentusiast. Sorry Gutta.



 

hvis du er spillentusiast kan du vel fortelle meg hva som skiller ut ifra ut2003?

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-09-21 00:48, skrev El_PoLLa:


dune2 og dune2000 er helt like bortsett ifra grafikken som er oppdatert i 2000 utgaven, så når jeg hadde runnet dune2 så var jeg lei dune2000 før det kom ut. samme går for ut2003 demoen, det er liksom noe for nye ut fans. når jeg har ut gidder jeg ikke skaffemeg ut2003, gameplayet er helt likt uansett, tilog med samme våpen, og jeg er sikker på det kommer med mange ut-maps som morpheus3 eller noe.


 

Ah har spilt dune2 (veldig bra spill foresten). Har ikke testet dune2000, men er det slik du sier så forstår jeg deg godt. Ble en smule skuffet over ut2k3-beta testene, men posetivt overrasket over demoen. Tror kanskje det ikke vil bli så dårlig som noen vil ha det til. De har jo forbedret en del etter demoen. En ting vil jeg sette en kritisk finger på, i UT er det definitivt enklere å skyte headshots en UT2K3. Noe jeg likte veldig godt dessverre :wink:

Lenke til kommentar

er mykje faktisk

 

betre fysikk....nye hoppe trikse muligheiter

 

f.eks walldodging

 

du får og nå muligheten til å spele deathmatch ute i terreng. Istedenfor i fabrikker med mange ramper

 

du har og bombing run og double domination

 

og mange andre småting

 

nokon ser det ikkje pågrunn av at dei bare har prøvd demoen i 5 minutter

Lenke til kommentar

Quote:

hvis du er spillentusiast kan du vel fortelle meg hva som skiller ut ifra ut2003?


 

[*] Anderledes hopping

[*] Tweakede bevegelser

[*] Ny Fysikkmotor

[*] Nye våpenmodeller

[*] Nye våpen eller tweakede våpen

[*] Nye maps

[*] Ny grafikkmotor

[*] Nye karaktermodeller

[*] Nye spillemoduser

[*] Nytt power up system

 

Dette er ting jeg kommer på i farten, mange ting er glemt.

Lenke til kommentar

det ligner slettes ikke på quake 3. hvis det er noe det ligner på, så er det quake i hastighet. UT2003 føles meget annerledes fra UT, ikke la deg lure av at våpnene ser like ut, de har gått gjennom grunnleggende forandringer.

 

noen syter over at UT2003 er for likt UT, noen syter over at det er for forskjellig fra UT, og noen kommer med ville påstander at det er som quake3 (ææsj).

 

å sammenligne grafikken i demo'en med battlefield 1942 (denne tittelen minner meg om en hvis film med travolta, hahaha) sin er noget feilaktig, da som alle burde vite grafikken er bare halvparten så detaljert i UT2003 demo'en som den vil være i retail.

 

to helt forskjellige typer spill som egentlig ikke kan sammenlignes. jeg synes alt som har med foregående verdenskriger og realistiske settings blir kjedelig. folk som liker cs liker sikkert bf1942. dette betyr vel at ungene kommer til å hoppe fra cs til bf1942? vi får se :)

 

hm.. tilbake til topic kanskje.. UT2003 foran UT, deathmatch er blitt morro igjen. prøvde å spille litt UT igjen etter å ha prøvd UT2003 demo'en, bleh kjedelig :)

Lenke til kommentar

Syntest vel egentlig at Demoen var skuffende nok til at jeg skal låne fullversionen før jeg eventuellt handler spilet, det går jo så allt for sakte da.....

 

Er jo mye mere "Mayhem Action" i UT !!!

 

Men grafikken er jo fet da, men hjeøper ikke det, er jo som å skru på "bullet time" i MAX Payne.... holder ikke mål !!

 

Men sånnt kan da være fikset i Release versionen, og håper på det, eller så er det ikke aktuellt !

Lenke til kommentar

Jeg synes det var rart at jeg kunne kjøre ut2003 på max i 1024*768... (på mitt kyro 2 kort)

Det var god flyt i spillet men jeg likte nesten bedre orginalen. Det som imponerte meg mest med dette spillet er hvor bra vannet var laget...

Jeg synes nesten det var litt kjedelig, men jeg skal ikke si noe før jeg har prøvd det litt mer...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...