Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Windows klikker når opera avsluttes


Anbefalte innlegg

et mystisk problem. Bildet fryser hver gang jeg lukker Opera... bildet fryser men man kan fortsatt bevege musa rundt på skjermen helt til man trykker på en museknapp. Da piper dataen en gang og jeg må restarte.... Har skjedd noen ganger uten at noen programer har kjørt og men alltid når jeg lukker Opera.. Noen som har peiling?

 

Windows Corp.

 

for hw, trykk mitt navn.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

har Norton Antivirus og Firewall 2003. scanner med jevne mellomrom. har ikke noe virus. Tror ikke det hjelper med annen versjon... problemet kom vel ut av det blå, ikke etter at jeg skaffet nyeste versjon. men for all del skal jeg prøve.

 

annen versjon løste ingenting.

 

Det samme problemet fikk jeg når jeg lukket trackeren til Norton som tracker inntrengere som blir blokket... rart med det

Endret av Tha Dude
Lenke til kommentar

en annen ting jeg kan nevne er at harddisken vises som "usb device" i tray baren... sånn ikon man får når man kobler til minnepinnen eller noe som man trykker stop for trygg frakobling... der vises hd'en som xp er installert på...

 

 

en annen ting er at cpu'en har vært overkokket... kan den være synderen her? skjedde ikke noe forandringer når jeg klokket ned igjen heller....

Lenke til kommentar

8.52

 

problemet gjelder for IE også... og noen andre programmer, men ikke spill og film. klikker når jeg lukker de eller om jeg ikke gjør noe på dataen på 5-10 minutter...

 

kjørte prime 95 i 7 timer uten error også... fjell stabil i spill når jeg spiller i lange strekk, så skjønner ikke helt det her.

Endret av Tha Dude
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...