Daggy Skrevet 2. mars 2006 Skrevet 2. mars 2006 finnes fortsatt det grom rattet i heltrukken skinn og metall pedaler? Kan ikke finne noe.. Er det kun den vanlige Momo Racing Force som gjelder? Vet at dette også er et kvalitetsratt. Bare lurer. Har fortsatt min Microsoft Sidewinder Force Feedback Wheel. Det rattet har jeg hatt lenge! Bunnsolid!
RRhoads Skrevet 2. mars 2006 Skrevet 2. mars 2006 Luksusversjon her.. Kunne gått tenkt meg det ferrarirattet de hadde før.. Det er jo skikkelig bra til formel 1
Daggy Skrevet 2. mars 2006 Forfatter Skrevet 2. mars 2006 (endret) Jøss, koster det 2495?! Håpet på at det kanskje hadde blitt billigere, men det beste rattet er fortstt dyrest. Kanskje logisk... Men finnes det i noen nettbutikk? Endret 2. mars 2006 av Daggy
Kenny000 Skrevet 2. mars 2006 Skrevet 2. mars 2006 Jeg la jo mitt ut for salg på QXL i sommer. Var en idiot som ikke skjønte at dette rattet var dyrere enn den plastversjonen som selges nå.. Han slang masse drit slik at ingen bydde på det.. så jeg har det ennå, men vet ikke om jeg skal selge det likevel. er jo snart samlerobjekt
RRhoads Skrevet 2. mars 2006 Skrevet 2. mars 2006 Jeg la jo mitt ut for salg på QXL i sommer. Var en idiot som ikke skjønte at dette rattet var dyrere enn den plastversjonen som selges nå.. Han slang masse drit slik at ingen bydde på det.. så jeg har det ennå, men vet ikke om jeg skal selge det likevel. er jo snart samlerobjekt 5690378[/snapback] har sendt deg pm om å få kjøpe det rattet
Daggy Skrevet 2. mars 2006 Forfatter Skrevet 2. mars 2006 Ja, det kan jeg forstå. Da blir det nok det "vanlige" MOMO racing rattet jeg går til innkjøp av. Gummien på Sidewinder'n min begynner å bli slitt (Har hatt det siden Colin 2 kom ut , godt brukt ) Der er det sånn gummi som det er på gripe delen til microsoft rattet rundt hele rattet, stemmer?
whom Skrevet 2. mars 2006 Skrevet 2. mars 2006 Et sånt et med Force Feedback til Xbox360 er en våt drøm
Kenny000 Skrevet 3. mars 2006 Skrevet 3. mars 2006 Et sånt et med Force Feedback til Xbox360 er en våt drøm 5691482[/snapback] passer USB ratt til 360 da? Eller er det ønsketenkning?
whom Skrevet 3. mars 2006 Skrevet 3. mars 2006 Et sånt et med Force Feedback til Xbox360 er en våt drøm 5691482[/snapback] passer USB ratt til 360 da? Eller er det ønsketenkning? 5692304[/snapback] Dessverre. Det finnes et par ratt til 360, men uten force feedback
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå