000111222 Skrevet 1. mars 2006 Skrevet 1. mars 2006 (endret) Dersom du har sånne 3D-briller med eitt raudt og eitt blått glas(raudt på høgre, blått på venstre), kan du ta ein titt på desse. Len deg litt tilbake i stolen og studèr. Fullskjerm er bra. Dersom de likar dei kan eg lage fleir... Endret 2. mars 2006 av MK_Blackbird
Handl3vogn Skrevet 1. mars 2006 Skrevet 1. mars 2006 Dersom du har sånne 3D-briller med eitt raudt og eitt blått glas(raudt på høgre, blått på venstre), kan du ta ein titt på desse. Len deg litt tilbake i stolen og studèr. Fullskjerm er bra. Dersom de likar dei kan eg lage fleir... Eg brukar eit program som heiter "Z-Anaglyph", men det lagar som de ser berre svart/kvitt-bilete. Er det nokon som veit om eit program som lagar fargebilete? 5684891[/snapback] De er fete da:D du hadde ikke klart og lage en liten film i sånn 3d?
ImmortalTechnique Skrevet 1. mars 2006 Skrevet 1. mars 2006 (endret) Har 3D briller jeg...sinnsykt kule bilder Skulle ønske at det kom et spill som støttet 3D briller en dag Endret 1. mars 2006 av HaterFanboys
000111222 Skrevet 1. mars 2006 Forfatter Skrevet 1. mars 2006 (endret) Ja ekte 3D-spel hadde vore nice! Veit desverre ikkje korleis ein lagar 3D-film. På dei bilda har eg tatt to screenshot frå litt forskjellige vinklar og set saman. Edit: Har du to webcam, kan du jo prøve med dette programmet. Endret 1. mars 2006 av MK_Blackbird
000111222 Skrevet 2. mars 2006 Forfatter Skrevet 2. mars 2006 No har eg lagt til fleire bilete, og så har eg funne fargefunksjonen. Derfor er dei siste med fargar. Har og gjort nokre småjusteringar, forhåpentlegvis til det betre.
kdog Skrevet 2. mars 2006 Skrevet 2. mars 2006 Alternativt kan man sette venstre screenshot til høyre og omvendt, ved siden av hverandre, og glane i kryss. Det forundrer meg at det ikke er blitt laget (masseprodusert) skjermbriller med separat skjerm til hvert øye. Da kan man lett få 3-d med separat rendring.
Bear^ Skrevet 2. mars 2006 Skrevet 2. mars 2006 Noen som har prøvd disse? Bare lurer, har ikke testa de selv så lurte på om noen andre hadde testa de
smevog Skrevet 3. mars 2006 Skrevet 3. mars 2006 Hvis du har nVIDIA skjermkort så finnes det en patch som man kan installere for å få stereo 3D i spill! Det hadde vært råbra hvis det bare hadde funka i HL2, men jeg fikk det til å virke i Quake og Unreal Tournament 2004 for en liten stund siden. (Hvis det er til noen trøst)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå