Gå til innhold

[MS Outlook] Feilmelding: Kjenner ikke igjen navn

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Har kjøpt Office 2003 og Outlook har visst problemer med å få sendt mail. Dvs jeg kan plukke fra adresseboken, men å skrive navn direkte inn i til-feltet genererer følgende feilmelding når jeg sender: "Outlook kjenner ikke igjen ett eller flere navn". Utrolig irriterende, da jeg trodde det skulle være relativt enkelt å putte inn en epostadresse i til-feltet og trykke Send. Men det fungerer ikke. Hva skal jeg gjøre?

Når jeg klikker OK på feilmeldingen, står følgende i til-feltet: =SMTP:epostadressen

post-24257-1141296428_thumb.gif

post-24257-1141296438_thumb.jpg

Endret av Gilbert
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skriv navnet (eller deler av navnet), og trykk på den knappen "person i rød genser med blå hake ("checked"-merke)" og heter "Check names".

Skrevet (endret)
Den er kilen på separator, krever ofte separator mellom adressene og skjønner ikke komma. Kan det være feilen ?

HTH. Beste hilsen Harald

5684450[/snapback]

Nei, feilen kommer også når jeg kun skriver én adresse. Har btw satt den på å akseptere komma som separator :o) Kan det ha noe å gjøre med at jeg slettet Microsoft Mail-tingen?

Skriv navnet (eller deler av navnet), og trykk på den knappen "person i rød genser med blå hake ("checked"-merke)" og heter "Check names".

5684455[/snapback]

Ja da kom feilmeldingen også gitt. [email protected] burde vel ikke by på problemer, det er alt jeg skriver i Til-feltet.

Hadde vært kjekt å få sendt no mail igjen :cry:

edit: lagt til bilder lenger oppe

Endret av Gilbert

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...