Gilbert Skrevet 1. mars 2006 Skrevet 1. mars 2006 (endret) Har kjøpt Office 2003 og Outlook har visst problemer med å få sendt mail. Dvs jeg kan plukke fra adresseboken, men å skrive navn direkte inn i til-feltet genererer følgende feilmelding når jeg sender: "Outlook kjenner ikke igjen ett eller flere navn". Utrolig irriterende, da jeg trodde det skulle være relativt enkelt å putte inn en epostadresse i til-feltet og trykke Send. Men det fungerer ikke. Hva skal jeg gjøre? Når jeg klikker OK på feilmeldingen, står følgende i til-feltet: =SMTP:epostadressen Endret 2. mars 2006 av Gilbert
Harald Staff Skrevet 1. mars 2006 Skrevet 1. mars 2006 Den er kilen på separator, krever ofte separator mellom adressene og skjønner ikke komma. Kan det være feilen ? HTH. Beste hilsen Harald
Moskus Skrevet 1. mars 2006 Skrevet 1. mars 2006 Skriv navnet (eller deler av navnet), og trykk på den knappen "person i rød genser med blå hake ("checked"-merke)" og heter "Check names".
Gilbert Skrevet 1. mars 2006 Forfatter Skrevet 1. mars 2006 (endret) Den er kilen på separator, krever ofte separator mellom adressene og skjønner ikke komma. Kan det være feilen ? HTH. Beste hilsen Harald 5684450[/snapback] Nei, feilen kommer også når jeg kun skriver én adresse. Har btw satt den på å akseptere komma som separator :o) Kan det ha noe å gjøre med at jeg slettet Microsoft Mail-tingen? Skriv navnet (eller deler av navnet), og trykk på den knappen "person i rød genser med blå hake ("checked"-merke)" og heter "Check names". 5684455[/snapback] Ja da kom feilmeldingen også gitt. [email protected] burde vel ikke by på problemer, det er alt jeg skriver i Til-feltet. Hadde vært kjekt å få sendt no mail igjen edit: lagt til bilder lenger oppe Endret 2. mars 2006 av Gilbert
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå