ksigurdsli Skrevet 1. mars 2006 Skrevet 1. mars 2006 Hvordan får jeg DC++ i aktivmodus med Thomson Speedtoch 546T ADSL rutermodem? Jeg vet ikke hvordan jeg setter om rutermodemet eller hvilke porter jeg skal bruke.. På forhånd takk! Mhv Kriz
Kimmer Skrevet 1. mars 2006 Skrevet 1. mars 2006 (endret) Hei, Du kan f.eks søke i forummet på hw.no (mange tråde om dette emne, som også gelder for Bittorrent miljøet). Du kan ta en tit her på portforward.com. Mvh Kimmer Endret 1. mars 2006 av Kimmer
ksigurdsli Skrevet 1. mars 2006 Forfatter Skrevet 1. mars 2006 Hei, Jeg har lest og lest forskjellige steder. Nå har jeg opna portene 6681 og 8081. Åpnet DC i brannmuren og fyllt inn det jeg skal riktig i innstillingene Jeg får ikke søkt og henta filer fra andre. Hva kan problemet være? Må jeg opne noen andre porter, evnt hvilke? Som dere sikkert skjønner er jeg litt grøn akkurat på det feltet her! Hehe.. Men jeg vært i aktiv tidligere, da med et annet modem\router vel og merke. Men av samme merke, den jeg bruker nå er en nyere modell. Oppsettet i ruteren er litt "småkøddent", men mener og ha gjort det akkurat som jeg skal.. link til oppsett: http://www.online.no/kundeservice/veiledni...pne-porter.html Jeg kan iallefall ikke skjønne helt hva som kan være galt.. Mvh Kriz
MindTooth Skrevet 1. mars 2006 Skrevet 1. mars 2006 Vet at det går ann å slå av firewall på SpeedTouch 546T(i). Så kan du bruke ZoneAlarm eller noe på PCen du bruker.
ksigurdsli Skrevet 1. mars 2006 Forfatter Skrevet 1. mars 2006 Firewall i ruteren er ikke aktivert. Så har jeg brannmur i Norton Internet security 06 også.
MindTooth Skrevet 1. mars 2006 Skrevet 1. mars 2006 Hvis firewall ikke er aktivert. Så er det NIS06 som er problemet.
ksigurdsli Skrevet 1. mars 2006 Forfatter Skrevet 1. mars 2006 DC++ er "tillatt alle" under programstyring! Deaktiverer jeg NIS06 så har jeg fortsatt samme problemet.. Skal ikke være greit!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå