Gå til innhold

Hvilken skjerm bør jeg velge ?


guten

Anbefalte innlegg

Heisann dere ...

 

Jeg har endelig bestemt meg for å dumpe min etterhvert gamle 15" ( er vel den eneste som bruker de enda ) til fordel for en ny og større 17" el. 19".

Men lurer da litt på hvilken jeg skal velge ? Har surfet litt rundt, men det er så uendelig mangen der ute. Jeg spiller en del, surfer pluss litt annet.

Hva bør jeg velge CRT/LCD? Er sugen på en LCD da disse tar liten plass på pulten og i tillegg ser elegante ut, men hvordan er de til spilling?

Noen CRT'er som er å anbefale?

Jeg takker alle for svar som vil til slutt vil hjelpe meg med å endelig klare å bestemme meg for hvilken jeg vil ha.. helst ikke over 5-6000 da.

 

Det var det dere, hei så lenge...

 

MVH

 

guten

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Quote:


Den 2002-09-20 20:27, skrev hasuwest:

Hei!


Jeg har ikke mye peil på LCD skjermer men har veldig lyst på en selv :smile:. Men en 19" CRT skjerm som absolutt er å annbefale er LG 915FT+(3600,- på
og
, digg bilde og bra oppfriskning. Den beste 19" CRT'en skal vel være Sony G420, jeg er ikkke altfor glad i Eizo skjermer..



Så enig så enig, LG skjermen der er veldig bra, har lyst på en slik selv :grin: Liker heller ikke Eizo skjermer syns de er litt rare? :razz:
Lenke til kommentar

Du bør jo absolutt se på Viewsonic P95f. Det er en 19" med Helt flat trinitron skjerm. Samme kvalitet som Sony, bare endel billigere. Den har fått svært god omtale(vunnet flere tester). Det beste er at den er satt ned i pris. Koster 3400kr. på enkelte butikker. Den har kostet godt over 4000kr.

Har en P95f+ selv. Billedkvaliteten er nesten til å miste pusten av. Sylskarpt bilde, svært klare farger og en svært lyssterk skjerm. Kan du ønske deg mer?

 

Les en stor test på http://www4.tomshardware.com/display/02q1/...0319/index.html

 

 

 

[ Denne Melding var redigert av: engen på 2002-09-21 10:49 ]

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...