Gå til innhold

Bilder av Hurrycane 470


Anbefalte innlegg

  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Men er det en modell som heter 400? for har sett på en del bilder av forskjellige 470 er og alle er annerledes enn min.... kan ta nooen bilder snart så kan dere se.....

6053428[/snapback]

 

Tror ikke det finnes noen 400 modell, men det fins jaffal 370 :)

Jeg har en 370 m/30hk Tohatsu på :)

Lenke til kommentar
Men er det en modell som heter 400? for har sett på en del bilder av forskjellige 470 er og alle er annerledes enn min.... kan ta nooen bilder snart så kan dere se.....

6053428[/snapback]

 

Tror ikke det finnes noen 400 modell, men det fins jaffal 370 :)

Jeg har en 370 m/30hk Tohatsu på :)

6055456[/snapback]

Jge vet jo selfølgelig at det finnes en 370 men er det ikke en mellom 370en og 470en?

Lenke til kommentar

har ikej sått sjekka nøyaktige farten på båten ennå...har ikke vert stille nok:Pskal gjøre det åm ikke så langt for lenge med gps...køpte propell av en jeg jobber med.jobber i et båtfirma etter skoletid når jeg føler for å jobbe:P...

 

 

ps:har sett hurrycane 400 serien før:Per ikke sikker på hva de egentli skal gå under er jo ikke en 470..men jeg har sett dem før

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 2 måneder senere...

Har nå hørt med litt folk å sånn å har konkludert med at min båt trolig er en prototype hurrycane/hurricane har hatt en gang men som ikke har blitt vellykka så det ble ikke lagd så mange av de....... men uansett så vil jeg foreslå å sette opp en poll over hva som er riktig hurrycane eller hurricane..... irriterer meg veldig og til vinteren skal jeg enten lakke hurrycane/hurricane inn i båten.....så jeg trenger å vite det :hmm:

Lenke til kommentar
  • 5 måneder senere...

Det er HurrIcane, ikke hurrYcane, spiller ingen rolle om det brukes begge, på org, klistrene står det hurricane, på infoplata, med motorstørrelse og reg. nr står det også hurricane.

Fins ingen hurricane 400, det er 370 og 470, de er ikke akkurat på målene 370 og 470, men de har brukt et helt tall.

Her er bilder av min i sommer, holder på å trekke om alt, alt er org. skal også få trykket inn hurricane i forstolene som det er org:)

post-81906-1169213259_thumb.jpg

post-81906-1169213270_thumb.jpg

Endret av Sjelegla
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
jeg har en hurrycane 470 med en 95 mod mercury :D . noen som har en formening om hvor fort den kommer til å gå? har ikke fått testa motoren på båten enda siden jeg kjøpte den nå i vinter, motoren alltså. kan sende bilder når jeg får den på vannet :D  :tease:

7908972[/snapback]

Kansje en ide og nevne motorstørrelse?

Endret av Golito
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...