Gå til innhold

Bilder av Hurrycane 470


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

stemmer di opplyste det,men etter vert har det blitt en blanding mellom hurrycane &hurricane.søk på hurricane 470 på autodb.no..da finner du en del.

 

 

edit:det bildet var en veldig dårlig måte å vise en 470 på,det er ikke den orginale vind skjermen,den er MYE tøffere.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

båten er "sperret"på 55knop...da trenger du en 90hk...mange setter enda større motorer på men det er ikke noen vits...har selv en hurricane 470 med 75hk på...går 43knop med 3voksene personer oppi...skal sjekke turtallet i påsken før jeg får bestilt stål propell...får se hvor fort den går da :) håper at den nermer seg 50knop med kunn meg oppi

Lenke til kommentar

Dette er Hurricanen min, har kjøpt 97'' yamaha 90 hk nå, håper på 50 knop med stål propell...

Båten er 2004 mod..

 

lowrider4dn.jpg

 

Send inn tips og bilder av deres hurricaner også a?

 

Forresten har jeg original klistremerkene til hurricane470 og der står det HurrIcane 470, ikke ed YYYYY..

Endret av hurricane470
Lenke til kommentar

okei, jaja...

 

Den gjorde 42 knop i fjord med en gammal johnson 70 hk... håper på rundt 50 i år med Yamaha 90 hk og stål prop...

 

Det er bare tull det dere sier om at den gjør 55 knop med 90 hk, det er fysisk umulig! det er hvartfall ikke ærlige GPS knop.

 

Har fotgass, neon rør under ''dashbordet'', stål propp. Skal også montere trim/tilt spak på rattet.

Båten er 99% strøken

 

 

Har du noen bilder av båten din a? hvor fort går den? motor? propell? interiør..??

post-97412-1144391883_thumb.jpg

Lenke til kommentar

båten min er hvit,hvit interiør også...eg ikke like strøken som din :tease: .. har 75hk mercury på den..gjorde 43knop med tre voksende personer i....skal ha den utpå sjøen snart skal sjekke turtallet da før jeg får bestilt stål propell..får også fotgass snart.

 

ps:en fabrikksbygd hurricane med 90hk skal komme oppi 55knop(gps)knop

sef da med stålpropell

Lenke til kommentar

tror kansje hurricanen er for tung for det...tror du ville ha problem med å få den i plan...har selv blitt anbefalt et merke som heter "turbopropell" han snakket med folk som har drevet med båter som skal gå så fort som mulig...de sa atte turbopropellen ville væer et av de beste alternative til en slik bår...turbopropellen ser helt lik ut som en vanli propell barre at den er køppet og selvssakt i stål...jeg har en 86modell mercury...er litt gammel men alt fungerer som det skal og det er nokk av futt i den :tease:

Lenke til kommentar

okei, takk, det var det jeg trodde.. er ikke helt sikker på hvor stor den yamaha highperfomance proppen er, fikk bare høre av fattern at jeg fikk låne/kjøpe den av yamaha, er ikke sikekr på om det er stål-mølle... vet du forresten hvor jeg kan få tak i den 'turboproppen''? har du sånn selv?

 

Fattern hadde forresten en helt ''ribba'' og race rigga hurricane 470 tilbake i tiden med en gammal 75 hk, med en feeet overflate prop. da gjorde det faktisk 50 knop(+/-)

 

Men med optimal prop og tilt er jeg vel sikra 50 med yamaha 1997 - 90hk??

 

Mvh Tim

Lenke til kommentar

Er ikke helt sikker på hvor man får tak i de "turbopropellene"...har ikke sånn selv.skal bestille propell så snart båten er på sjøen og turtallet sjekket...jeg er veldig sikker på at du vill være sikkret å passere 50knop med 90hk'en og stål propell :thumbup:

Men du må jo selvsakt sjekke turtallet på motoren når du får den utpå sjøen før du bestiller stålpropell...da er det lettere å si ca.hvilken stålpropell og vridningen på propellen du trenger :tease:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...