Gå til innhold

De beste wow-filmene på nett


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har hørt om en film hvor det var en bug som gjorde at Pat hadde alle talentsene, så han brukte både mortal strike og bloodthirst og spnn. Men jeg finner den ikke. noen som har sett den og kan hjelpe meg?

Lenke til kommentar
Yes! Når har vi en filmtråd!

 

Maydie er god og han er god til å lage film. Med Sony Vegas kan man zoome in og runt i filmen. Det er ett bra virkemiddel.

 

Graagh, han som lagde Brutal Fury, har faktisk Maydie som yndlingsfilm. Han bruker mye av dem samme filmingen og han er ganske inspirert. Jeg synes ogPat er veldig god, sellom han bruker mye potions når han PvPer.

5688221[/snapback]

Zoominga til maydie er Unødvendig og irriterende.. alt for mye imo!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6

Passer kanskje ikke helt inn, men her er hvertfall video av danse konkuransen på TG. Var bare så sinnsykt morsomt å se det der, videoen er desverre ikke så bra.

Lenke til kommentar
Jeg har hørt om en film hvor det var en bug som gjorde at Pat hadde alle talentsene, så han brukte både mortal strike og bloodthirst og spnn. Men jeg finner den ikke. noen som har sett den og kan hjelpe meg?

6241758[/snapback]

 

Han brukte ikke Mortal Strike og Bloodthirs, men han brukte Mortal Strike og Death Wish. Historien jeg har hørt, er at han hadde 52 talents istedenfor 51 som gjorde at han kunne få både MS og Death Wish.

 

Men filmen er bra den. Viser hvor mye en warrior kan pwne med noen buffs og litt heals. + rank 14 gear da :p

 

Denne og denne må nok være det beste jeg har sett redigeringsmessig. Anbefales  :yes:

6242184[/snapback]

 

Apathy filmen har noe av den beste redigeringen jeg har sett. Den er fin den. Har ikke sett den andre, men skal det senere... :)

Endret av Kjobben
Lenke til kommentar
Denne og denne må nok være det beste jeg har sett redigeringsmessig. Anbefales  :yes:

6242184[/snapback]

Jir & Enitsu PVP 2 var veldig bra imo, ikke en eneste 1vs1 såvidt jeg kan huske, var enten 1vs2 ell. 1vs3. Slik 'crowd controll' krever en god dose skills.

 

Har ikke sett Apathy enda, laster den ned nå. Skulle til og kike litt via Live Stream, men lukka vinduet fort når jeg såg en søt animert Murloc - Venter på bedre kvalitet (:

Lenke til kommentar

heisann! Bare så det er klart, ja det finnes en topic som denne fra før, og det vet jeg siden jeg lagde den, men nå har vi en ny en ihvertfall, kan ikke folk poste mer filmer der det ikke er bare pvp, liker sånne bra lagde filmer som "here without you" den er genial.

 

Takk på forskudd

Lenke til kommentar
Drakedog er ikke noe spesielt god. Han får ikke noe mye crits. Jeg har sett alle filmene bortsett fra DrakeDog 2. Han bare løper runt i ødemarken og dreper noen få allys. Ofte mange som holder på å sloss allerede. Kampene er døve. Han er kanskje ged, men kjederlig. Uvarierte. Slappe.

 

Min yndlings-DrakeDog film er Drakedogs last movie, R.I.P.

5696281[/snapback]

Så høye crits er skills? Tror ikke du vet helt hva du snakker om :)

Lenke til kommentar
Jeg har hørt om en film hvor det var en bug som gjorde at Pat hadde alle talentsene, så han brukte både mortal strike og bloodthirst og spnn. Men jeg finner den ikke. noen som har sett den og kan hjelpe meg?

6241758[/snapback]

http://www.warcraftmovies.com/movieview.php?id=9199 have phun

6243667[/snapback]

hmmm. Jeg har Pat-PvP2 far før. Er det den?

PAt-PvP2: det begynner med six months have passed eller noe..

Lenke til kommentar
Drakedog er ikke noe spesielt god. Han får ikke noe mye crits. Jeg har sett alle filmene bortsett fra DrakeDog 2. Han bare løper runt i ødemarken og dreper noen få allys. Ofte mange som holder på å sloss allerede. Kampene er døve. Han er kanskje ged, men kjederlig. Uvarierte. Slappe.

 

Min yndlings-DrakeDog film er Drakedogs last movie, R.I.P.

5696281[/snapback]

Så høye crits er skills? Tror ikke du vet helt hva du snakker om :)

6253627[/snapback]

Drakedog var visstnok en legende før da vi aldri hadde sett crits i en så høy klasse, men nå for tiden, er det ikke så mye å klappe for. Går som regel i det samme, seduce > CoS/CoE > SB/SF og gjenta.

 

Er det en warlock-film dere burde se, så måtte det enten være en av Radagast, Lokilo eller Vei :) .

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...