Gjest Slettet+9871234 Skrevet 28. februar 2006 Skrevet 28. februar 2006 Vel, jeg installerte GM9.0.4b her forleden, og det gikk som en drøm. Når jeg nå spawner "døde" objekter (ragdolls,objects etc) så faller de gjennom bakken som om den ikke var der... NPC's som har AI'en på klarer seg fint, helt til jeg skyter dem. Etter at de blir skutt, faller de også gjennom bakken. På CSS banen office begynte alle objektene å "fly" rundt om kring, og når jeg slo/skaut på dem, forsvant de enten igjennom taket,veggen,og gulvet. Noen som har opplevd noen lignende? Grusomt irriterende
Gjest Slettet+56132 Skrevet 3. mars 2006 Skrevet 3. mars 2006 Har skrudd på en slags effekt? Høres sånn ut
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 3. mars 2006 Skrevet 3. mars 2006 kanskje det ja.... skurdde av HDR eller hva det heter, og så funka det fint
Gjest Slettet+56132 Skrevet 4. mars 2006 Skrevet 4. mars 2006 kanskje det ja.... skurdde av HDR eller hva det heter, og så funka det fint 5696093[/snapback] Fint for deg at det virka
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå