Zindex Skrevet 28. februar 2006 Skrevet 28. februar 2006 (endret) For å få den trinket'en trenger jeg boka greatest race noe sånt.. Er det da bare å levere inn boka? Endret 28. februar 2006 av Zindex
Sigga Skrevet 28. februar 2006 Skrevet 28. februar 2006 Bare å levere inn boka i library, som du kan komme inn til solo.
Frupp Skrevet 28. februar 2006 Skrevet 28. februar 2006 Bare å levere inn boka i library, som du kan komme inn til solo. 5678213[/snapback] Så lenge du har nøkkel
Sigga Skrevet 28. februar 2006 Skrevet 28. februar 2006 Ja, men den skaffer du enkelt hvis du tar et DM East run.
gamer73 Skrevet 28. februar 2006 Skrevet 28. februar 2006 (endret) Som engineer (som meg selv) kan du åpne begge dem to dørene med en sprengladning (husker ikek i farten helt hvilken av dem men tror det er large seraforum charge elelr noe i den dur). Selv har jeg vært to ganger i library, men har aldri vært i DM east. Eller som RAGE sang en gang i min ungdom! We dont need the key, we break in! Endret 28. februar 2006 av gamer73
ugotabanana Skrevet 2. mars 2006 Skrevet 2. mars 2006 Husker jeg hentet Garona:Study of stealth and ... blah blah. Er redd du må ha 300 LP eller Nøkkel. Det er jo ikke værre enn og spørre en guildie om hjelp til åpne døren om du ikke har nøkkel
murra Skrevet 2. mars 2006 Skrevet 2. mars 2006 Lockpick? 5686772[/snapback] lockpick skal funke ja 5686780[/snapback] Så en rogue og en priest kan gjøre dette solo med andre ord?
murra Skrevet 2. mars 2006 Skrevet 2. mars 2006 Mjuice, blir heller en duo når det er to 5687004[/snapback] So true!
gamer73 Skrevet 2. mars 2006 Skrevet 2. mars 2006 Husker jeg hentet Garona:Study of stealth and ... blah blah. Er redd du må ha 300 LP eller Nøkkel. Eller engineering med skill rundt 265 om jeg ikke husker feil:)
gamer73 Skrevet 2. mars 2006 Skrevet 2. mars 2006 Eller blacksmithing og truesilver-key. Hmmm er du sikker? Mener min palavenn og BS'er brukte truesiilverkey på dør nr to når jeg bare hadde en sprengladning med meg hehe (til å åpne den første døren) Og det fungerte ikke. Men mulig jeg tar feil her...det kan ha vært en annen nøkkel han brukte, men jeg trodde det var truesilveren.
Jørgen Sørheim Skrevet 2. mars 2006 Skrevet 2. mars 2006 Jo, den er litt enten eller, virker det som. Det blir som å lockpicke eller samle noe (ore/leather/herb) fra noe med oransje skrift. Vanligvis går det, men det kan feile. Alternativet blir å bruke arcanite key, men det er vel betraktelig billigere å ha med seg en haug med truesilver keys istedenfor.
Bautastein Skrevet 2. mars 2006 Skrevet 2. mars 2006 Jeg bruker Large seaforium charge for å åpne DM-dørene.
gamer73 Skrevet 2. mars 2006 Skrevet 2. mars 2006 Large seaforium charge Ja der har vi det rette navnet på sprengladningen jeg også bruker:)
gamer73 Skrevet 2. mars 2006 Skrevet 2. mars 2006 Jo, den er litt enten eller, virker det som. Det blir som å lockpicke eller samle noe (ore/leather/herb) fra noe med oransje skrift. Vanligvis går det, men det kan feile. Alternativet blir å bruke arcanite key, men det er vel betraktelig billigere å ha med seg en haug med truesilver keys istedenfor. hehe ok. Men litt surt å gamble når man først er der:) Men skjønner hva du mener..truesilverkeys er jo ikek akkurat dyrt å lage hehe
Nosferatu Skrevet 2. mars 2006 Skrevet 2. mars 2006 Trenger verken nøkkel, lockpicking eller no annet for å komme inn der.. Bare dø på utsiden av døra, release løp tilbake og res på insiden av døra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå