petterg Skrevet 28. februar 2006 Skrevet 28. februar 2006 Jeg skulle gjerne ha et program for å synkronisere klokke på en windows 2000 PC. Jeg prøvde PTBSync. Den synkroniserte klokka, men la også opp et bakgrunnsbilde på skrivebordet som er svært plagsomt. Det værste er at den også fjernet "Appearance" fra Display properties, så det er nå umulig å endre bakgrunnsbildet (i det minste på den tradisjonelle måten). Det først som slår meg er at PTBSync egentlig er spyware. Er det det? Ting jeg har lastet fra softpedia.com tidligere har vært kurrante saker. Finnes det noen andre synkroniserings programmer for win 2k (helst open source) som gjør akkurat det det skal, og ikke noe mer?
p@ge Skrevet 28. februar 2006 Skrevet 28. februar 2006 jeg har brukt den i flere år, aldri noen problemer. den plagsomme bakgrunns bilde kan du få vekk med instillinger i PTBSync. kan i farten ikke huske hvordan, men prøv. ( skal seinere ser på den ) lykke til
petterg Skrevet 28. februar 2006 Forfatter Skrevet 28. februar 2006 Lover godt. Da skal jeg lete litt etter den i morra.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå