Gå til innhold

Noen av mine bilder. Ny her inne.


Anbefalte innlegg

Ny her inne på fotodelen av forumet, og her er noen av mine bilder....

 

 

Høst. Tatt med Nikon F65 og autofokus.

 

host.JPG

 

 

Vinter... Heldig med den, rett og slett! Nikon F65 og auto igjen.. Null filter eller etterbehandling.

vinter09.jpg

 

 

Buffy jenta mi. Schæfern jeg måtte avlive forrige mandag etter å ha hatt henne i 6,5 år. :cry: Også tatt med NikonF65...

24.JPG

 

Samme dyret i full lek.

Tatt med Sony Cybershot DSC-P100 med makrofunksjon, og rask lukkertid.

lek09.JPG

 

 

Psycho katt! (eldste katten i huset) NikonF65. Kun fjernet en sele i fotoprogram etterpå.

psyc%20(6).JPG

 

 

Psycho igjen. Drikker vann i badekaret.

Sony Cybershot. makro og rask lukketid.

g.JPG

 

 

Lucifer, yngste kattens første møte med Psycho. Cybershot'n igjen

4.jpg

 

 

Såh.. Kommentarer mottas med takk ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

De tre første bildene var jo helt fantastiske! :thumbup: De to første var nydelige naturbilder som absolutt fortjener hedersplass i glass og ramme. Det tredje bildet fortjener også veggplass - et skikkelig skøyeraktig familieportrett! :D

 

De andre bildene synes jeg imidlertid blir helt vanlige... Men du har helt tydelig et talent for å se motiver. :thumbup: Håper ikke dette blir de siste bildene fra deg... :)

Lenke til kommentar

Noen til av dyra mine.. Er vel definitivt dyr je tar mest bilder av, og det er blitt noen oppgjennom tida kan man si.

 

LItt morsomt med andre vinklinger. Eneste jeg har gjort med bildet her er å klone vekk en skikkelig "sikkel" fra kjeften på dyret. hehe.

lek11.JPG

 

 

12.jpg

 

 

Litt morsomt bilde

19.jpg

 

 

Psycho tar imot en papirbit.

pp%20(9).jpg

 

Og et til av jenta mi da...

04.jpg

Lenke til kommentar

Du har utvilsomt et talent for dyrefoto. Har tatt massevis av bilder selv, spesielt hund, og vet hvor vanskelig det er.

Kan jeg tippe på at du har noen hundre bilder liggende som ikke ble vellykket?

Det siste likte jeg spesielt godt.

Har nok også sett innleggene dine på div hundeforum, trist historie.

Men du har noen knallgode bilder, som jeg synes du skulle lage en collage utav.

Ekstra morsomt syns jeg det er når folk bruker film, og får til gode bilder uten etterarbeid.

Godt jobba.

Lenke til kommentar

Takk for det Cirrus, og ja.. Mye trist i historien om Buffy, men da det gjelder fotoverdenen og den bikkja har jeg mange gode stunder og ikke minst latter.

 

Har nok e god del ubrukelige bilder liggende på maskina ja, det kan man trygt si. Og har vel brukt opp litt film på dårlige bilder også, men.. Alt i alt liker jeg best å TA bildene, og ferdig med det... Er ikke noe kjempe tilhenger av fotoredigering i det hele tatt og fikser så lite å bildene som mulig. Er artigst om de blir bramed engang liksom ;)

Lenke til kommentar

Veldig mange bra bilder, kanskje jeg faller litt ekstra ved bilder av enkelte hunderaser, siden jeg har hatt 2 stk Schäfere selv.

 

Er for mange bilder til å kommentere alle, men bryter mitt eget prinsipp og tar kun det som kunne vært anderledes.

 

Det første bilde kunne jeg tenkt meg å se hele fjellet, d.v.s. himmelen, og en lenger lukkertid så du ikke hadde "fryst" vannet. Bare pirk på mange bra bilder. :thumbup:

Lenke til kommentar
likte veldig godt det siste bildet du postet av hunden din.. har egentlig ikke så mye å utsette, men jeg ville kanskje hatt litt mer luft oppe, slik at bladet ikke ble kuttet.. teksten ødelegger og en del

5680553[/snapback]

 

 

Det er meningen teksten sku ødelegge litt... Er rett og slett drittlei av folk som stjeler bildene mine uten lov. :p De ligger på hjemmesiden min, derfor teksten. Og har ikke lært meg å legge på vannmerke enda :ermm:

 

 

Veldig mange bra bilder, kanskje jeg faller litt ekstra ved bilder av enkelte hunderaser, siden jeg har hatt 2 stk Schäfere selv.

 

Er for mange bilder til å kommentere alle, men bryter mitt eget prinsipp og tar kun det som kunne vært anderledes.

 

Det første bilde kunne jeg tenkt meg å se hele fjellet, d.v.s. himmelen, og en lenger lukkertid så du ikke hadde "fryst" vannet. Bare pirk på mange bra bilder.  :thumbup:

5680791[/snapback]

 

 

Hadde jeg hatt staiv med meg, og ikke minst lest brukerhåndboka på Nikon'n, så hadde jeg sikkert hatt lenger lukkertid, men.. alt til sin tid :p

 

Ellers, takk for kommentarer.. Og ja, schæfer'n er noe for seg selv (bare synd den er det da de gjelder sykdom også... veldig OT, ja jeg vet :p )

Lenke til kommentar

Kjempefine bilder!! :w00t:

Likte veldig godt naturbildene dine, flotte!!

Og av hunden din, det tredje og siste var kjempefine, vanskelig å ta bra bilder av hund, vet det selv å... :thumbup:

 

Kunne du lagt bildene ut på link så vi kunne sett de litt større?

De er så flote at de fortjener en ekstra titt!!

 

Håper å se mer fra deg!

 

:thumbup:

Lenke til kommentar

Synes at du har fått til masse flotte bilder av både hunden og katten din.

Du har fanget katten i morsomme actions og så har du funnet flotte omgivelser hvor du har tatt bilder av hunden din. :yes:

 

Tok meg en tur innom fotogalleriet på hjemmesiden din også :blush:

Kjempemange stilige bilder du hadde der må jeg si. Du kan det med å ta bilder av dyr, finne riktige omgivelser, og riktig action.

En riktig nytelse og se på de flotte bildene dine! :love:

 

Stå på, keep up the good work. :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...