jensens Skrevet 27. februar 2006 Skrevet 27. februar 2006 Noen som vet hvor jeg finner ISO'er til OpenBSD ? Finner ingen på OpenBSD.org.
Palme Skrevet 27. februar 2006 Skrevet 27. februar 2006 (endret) *plystre plystre* eller her. Endret 27. februar 2006 av Lassie
gspr Skrevet 27. februar 2006 Skrevet 27. februar 2006 Noen som vet hvor jeg finner ISO'er til OpenBSD ? Finner ingen på OpenBSD.org. 5671795[/snapback] Prøvd å trykke på GETTING RELEASES på openbsd.org??
tuxerator Skrevet 27. februar 2006 Skrevet 27. februar 2006 distrowatch.com er også en fin ressurs side uansett hvilket open source os du er ute etter
olear Skrevet 27. februar 2006 Skrevet 27. februar 2006 ftp://ftp.openbsd.org/pub/OpenBSD/3.8/i386/cd38.iso
Zerge Skrevet 6. mars 2006 Skrevet 6. mars 2006 Hvis du hadde lest litt mer på www.openbsd.org, så hadde du funnet ut at det ikke g is ut gratis .iso filer med hele operativsystemet. Dette er fordi de ønsker å tjene inn litt penger på salg av cd'r. Det er uansett ikke noe problem å installere operativsystemet med http eller ftp som kilde. Ellers så finnes det diverse uoffisielle .iso filer florerende rundt på nettet, men jeg vil på det sterkeste anbefale å enten installere over nett, eller å kjøpe seg de offisielle cd'ne.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå