Francesca_ Skrevet 27. februar 2006 Skrevet 27. februar 2006 Hei, jeg har en SE T610 og lurer på om det er mulig å overføre SMSene fra mobilen til PCen min på en eller annen måte? Har både bluetooth og infrarød port på pcen, så tilkoblingsmuligheter er ikke noe problem. Blir kjempe glad hvis noen kan hjelpe meg med dette ...og beklager hvis jeg poster dette i litt feil seksjon
jonnyh Skrevet 27. februar 2006 Skrevet 27. februar 2006 Hei, jeg har en SE T610 og lurer på om det er mulig å overføre SMSene fra mobilen til PCen min på en eller annen måte? Har både bluetooth og infrarød port på pcen, så tilkoblingsmuligheter er ikke noe problem. Blir kjempe glad hvis noen kan hjelpe meg med dette ...og beklager hvis jeg poster dette i litt feil seksjon 5671357[/snapback] Kan lese SMS med AT kommander, tror det ligger manual/whitepaper på hjemmesiden til SE. Du kan bruke hyperterminal, eller lage deg ett program som gjør dette automatisk, dersom det ikke finnes fra før.
jonnyh Skrevet 27. februar 2006 Skrevet 27. februar 2006 Link til Developers' Guidelines - AT Commands (5.6 MB)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå