ken8 Skrevet 26. februar 2006 Skrevet 26. februar 2006 (endret) Hei. Jeg tenkte jeg skulle prøve å gå over fra Outlook Express til Outlook. I den forbindelse overførte jeg kontaktene mine fra Adresseboken i Outlook Express til Outlook, men nå har adressene i Outlook blitt litt klønete. Mange av kontaktene har fått navn som Com, Kristian@hotmail., Com, Vegard@hotmail. og No, Alexander@uvi. osv osv.. Domente etter @online.NO @hotmail.COM osv får disse endelsene først i navnet slik: Com, 09000@Telenor. Noen som vet hva jeg kan gjøre for å få det skikklig? altså [email protected]? Edit: Merket også at jeg ikke får opp noen kontakter når jeg prøver å skrive en mail og går på kontakter så er den tom. Hva gjør jeg feil? Har allerede importert til Kontakter i Outlook Endret 27. februar 2006 av ken8
sberg43 Skrevet 27. februar 2006 Skrevet 27. februar 2006 Hei. Jeg tenkte jeg skulle prøve å gå over fra Outlook Express til Outlook.I den forbindelse overførte jeg kontaktene mine fra Adresseboken i Outlook Express til Outlook, men nå har adressene i Outlook blitt litt klønete. Mange av kontaktene har fått navn som Com, Kristian@hotmail., Com, Vegard@hotmail. og No, Alexander@uvi. osv osv.. Domente etter @online.NO @hotmail.COM osv får disse endelsene først i navnet slik: Com, 09000@Telenor. Noen som vet hva jeg kan gjøre for å få det skikklig? altså [email protected]? 5671125[/snapback] Aner ikke, har ikke brukt Outlook express men min første tanke er at du kanskje burde prøve på å eksportere adresselisten på nytt. Kanskje til et annet format også som f.eks csv hvis man kan det i OE. Merket også at jeg ikke får opp noen kontakter når jeg prøver å skrive en mail og går på kontakter så er den tom. Hva gjør jeg feil? Har allerede importert til Kontakter i Outlook 5671125[/snapback] Gå til Tools - Address Book. Velg Tools igjen, også velg Options. I den første nedtrekksmenyen "show this address list first", velg en annen enn den du bruker i dag. Min erfaring fra Outlook er at den vil ha en standard adresse liste, samt lage en adresse liste til når man har importert kontakter til Outlook. Begge disse listene vil hete "Contacts" så det kan være litt forvirrende hvilken liste du har valgt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå