cErfik Skrevet 14. mars 2006 Skrevet 14. mars 2006 Congratulations, your system will Rock this product! Wish we had a system that hot you lucky dog. Gleder meg til dette spillet kommer har gledet meg en god stund nå ass...
Mads_B Skrevet 14. mars 2006 Skrevet 14. mars 2006 På testen mangler jeg 0,1 i CPU. Er det mulig at jeg fortsatt kan kjøre spillet? Eller blir jeg kanskje nødt til å kjøpe 360
arthoz Skrevet 14. mars 2006 Skrevet 14. mars 2006 Fikk failed på begge testene jeg (har ingen DVD-rom ) Eller Pass på alt annet.
master_al Skrevet 16. mars 2006 Skrevet 16. mars 2006 Fikk passed på alt unntatt skjermkort på recomended. Fordi jeg har Ati X700 pro 256 mb. Tror nok det går greit å kjøre dette spillet uansett, hvis ikke har jeg jo Xbox 360
Smirnoff Skrevet 16. mars 2006 Skrevet 16. mars 2006 (endret) Jeg stoler heller ikke på den testen der. Den tar jo egentlig bare for seg minimum og recommended specs som vi vet hva er allerede. F.E.A.R sine recommended specs er nok til å kjøre spillet med greie detaljnivåer, men jeg ville ikke sagt at spillet "rocker". Man bør nok ha et GF7800/X1800-kort og rask single-core eller en dual-core CPU for at Oblivion skal "rocke". Endret 16. mars 2006 av Smirnoff
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå