Skogli Skrevet 26. februar 2006 Skrevet 26. februar 2006 Og nå for helt annet: Jeg spiller mye 18 Wheeld of Steel - Pedal to the Metal. Men jeg er ikke så glad i grafikken og hakkingen i dette spillet. Heller ikke selve spillet, mange bugs her. Så det jeg lurer på; finnes det noen andre lastebil spill en Pedal to the Metal. (Jeg har prøvd Across America, dette er en eldre versjon av PTTM)
GeCcO Skrevet 26. februar 2006 Skrevet 26. februar 2006 Har du prøvd Hard Truck 2? Dette er riktignok et litt gammelt spill, og har ikke noe spesielt bra grafikk sammenlignet med dagens spill. Men etter det jeg husker så var disse spillene ganske realistiske og man fikk på en måte følelsen av å kjøre trailer/lastebil. Kan jo være verdt en titt, om det enda er mulig å få tak i... Slenger med et par nettsider som du kan sjekke ut: Hard Truck 2 offisiell nettside Test av spillet
Chevelle Skrevet 26. februar 2006 Skrevet 26. februar 2006 Ta en titt på Mercedes-Benz Truck Racing. Er ganske god grafikk på det selv om det er fra 2000. Ble mange timer med spilling av dette. Er ett racing spill så vet ikke helt om det er det du er ute etter. Finner en demo her.
Goodall Skrevet 26. februar 2006 Skrevet 26. februar 2006 (endret) Er jo også en 18 wheels of steel convoy, dog den har bedere grafikk en de eldere i serien er den ikke super duper akkurat + at den er kjedelig i forhold til pedal to metal. Man kan ikke kommunisere med andre, det er jo teit + en del bugs hvor f.esk et gjerde er langt ut i veien og det kræsjer man med for å si det sånn. Og andre steder hvor det ikke er noe i veien og man kræsjer alikevel. Dårlig oppfølger for å si det sånn edit: Man får inntrykk av at å ligge i convoy er viktig, og det er mulig det har noe å si senere i spillet, men da må man være EKSTREMT tålmodig for å ligge i convoy gjør at du kjører oftest under fartsgrensen Og hvis du da skal fra den ene enden til den andre så bruker man godt 2 timer hvis man skal følge lastebilene som dataen styrer. Med andre ord å ligge i convoy gidder man jo ikke edit2: Anbefaler av å se video rewieven av Big Rigs Endret 26. februar 2006 av Goodall
Skogli Skrevet 26. februar 2006 Forfatter Skrevet 26. februar 2006 Tusen takk for mange gode spill. Skal se om jeg får testet dem i ferien
Gjest Slettet+130498 Skrevet 26. februar 2006 Skrevet 26. februar 2006 hva med big mutha truckers husker jeg spilte masse på dette spillet tidligere
Skogli Skrevet 26. februar 2006 Forfatter Skrevet 26. februar 2006 Big Rigs :!: 5668380[/snapback] Trur jeg bare glemmer dette programmet
togga5140i Skrevet 20. mai 2007 Skrevet 20. mai 2007 du har jo 18 wheels of steel haulin.. de er ganske bra.....
KristianF Skrevet 21. mai 2007 Skrevet 21. mai 2007 Når Rig 'n' Roll kommer, så har du et kjempebra spill. Ellers er King of the Road bra. Og 18 WoS pttm og haulin fungerer litt som tidsfordriv.
sondrev Skrevet 21. mai 2007 Skrevet 21. mai 2007 "18 Wheels Of Steel: Haulin" er det nyeste i serien. Rig 'n' Roll kommer også snart. Har sett trailer, og det ser lovende ut
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå