Anonym5656 Skrevet 26. februar 2006 Skrevet 26. februar 2006 Har satt en Call Of duty server på en server jeg har stående på en annen host. Og siden jeg vet at port 27015 er oppe, så satt jeg det som default i Call of Duty config fila. Men når jeg har startet serveren får jeg ikke kontakt når jeg prøver og connecte. Når jeg skriver status i serveren får jeg: map: mp_bocagenum score ping guid name lastmsg address qport rate --- ----- ---- ------ --------------- ------- --------------------- ----- ----- og serverinfo: serverinfoServer info settings: .ADMIN SimenGakk .EMAIL [email protected] .IRC #hjelp .LOCATION Hamar, Norway .WEBSITE www.saimann.tk g_gametype dm g_timeoutsallowed 0 gamename Call of Duty mapname mp_bocage protocol 6 scr_friendlyfire 2 scr_killcam 1 shortversion 1.5 sv_allowAnonymous 0 sv_floodProtect 1 sv_hostname SimenSau - COD Server > sv_maxclients 10 sv_privateClients 3 sv_punkbuster 0 sv_pure 1 ser dette riktig ut? Kan det være at Call of Duty ikke kan bruke 27015 fordi det er standard på CS? Eller er det noen måte jeg kan åpne en port i routeren på den hosten serveren står fra en annen ip? (kanskje denne passer bedre i Spill kategorien?)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå