Gå til innhold

Handle KM 5D hos Pixmania?


Anbefalte innlegg

Hei

 

Jeg lurer på om jeg har funnet kamera for meg nå. Kom gjerne med innvendinger.

Har veldig lyst på et Konica Minolta 5D. Og jeg fant en nettbutikk som heter Pixmania som selger dette til 6580,-

med 18-70 AF, 1 GB minnekort, ekstra batteri og veske i prisen. Dette må da være en god pris? Men er det trygt å handle hos Pixmania? Jeg har aldri hørt om dem før. Har noen syn på dette?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei

 

Jeg lurer på om jeg har funnet kamera for meg nå. Kom gjerne med innvendinger.

Har veldig lyst på et Konica Minolta 5D. Og jeg fant en nettbutikk som heter Pixmania som selger dette til 6580,-

med 18-70 AF, 1 GB minnekort, ekstra batteri og veske i prisen. Dette må da være en god pris? Men er det trygt å handle hos Pixmania? Jeg har aldri hørt om dem før. Har noen syn på dette?

5665872[/snapback]

 

Prisen er det jo ikke noe å si på, hvis ikke de opererer med noen skyhøye fraktpriser. Ser at prisen er oppgitt inkl. mva, det kan likevel hende at du må betale fortollingsgebyr til posten eller annen transportør, dette vet jeg ikke sikkert.

 

Jeg har ingen erfaring med pixmania.com men mener og ha lest litt blandede erfaringer her på forumet tidligere, ta et lite søk på forumet her og på foto.no.

 

Til slutt må jeg bare legge til at kameraet i seg selv er meget bra, jeg er kjempefornøyd med mitt.

 

Det kan se ut som om de fleste forhandlere og butikker er utsolgt for dette kameraet her i Norge, så det kan kanskje være en av få muligheter til å skaffe seg et KM kamera før Sony overtar 1. april.

 

Lykke til med ditt kamera valg!!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...