Gå til innhold

Ratt/pedal trøbbel i NFS-MW; ingen brems!


Anbefalte innlegg

Jeg har sitti og spilt mye need for speed most wanted nå i det siste. Spillet er faktisk litt morro. Men etterhvert blir det litt "treigt".

 

Nå har jeg funnet ut at jeg vil spille med mitt gamle ratt&pedal sett (MS sidewinder force feedback (usb). I kontroll instillingene i spillet er standard at en bruker gass/brems til gir opp/ned.. Men jeg vil bruke dem som gass og brems! :mad: Jeg kan i midlertid ikke bruke to funksjoner som "y-akse"! :hmm: Dette er jo svært merkelig, da dette ikke var noe problem med standard oppsettet... Det blir jo som om man bare kan bruke x-aksen (svinginga) til å svinge en vei! :no:

 

Hva kan jeg gjøre?

 

Har kalibrert i windows og det ser bra ut i alle andre spill...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har også et problem. Det er at force feedback ikke funker i spillet der, og jeg har et force feedback ratt. Det er en egen sak i spillet der som skal simulere noe tilsvarende, men som bare er tullball syntes jeg hvertfall. Om jeg skrur den av så blir force feedback'en min altfor svak selvom jeg har satt alt på maks i settingene i driveren. Setter jeg på den innstillingen i spillet så blir alt helt fucked :ermm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...