Gå til innhold

Spinal Reaper vs. The Untamed Blade

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei igjen, raider litt i blandt nå ( 1-2 dager i uka),

Jeg lurer på hva dere på forumet mener er best av Spinal Reaper vs. The Untamed Blade.

har selv førstnevnte, men en i guilden har UTB og han outdmger meg ganske greit i PvE, og vi har så og si identisk gear.

Proccen hans går vissnok av hele tiden, og når han har et 113.5 DPS sverd mot mine 74.7 så sier vel det egentlig seg selv at han drar ifra....

Ingen andre i guilden trenger ettersom de enten er DW eller har bedre, så er det verdt oppgraderingen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Pell deg tilbake til SG axl! MC 1600 idag, gratis NS!!

Og tilbake til spm: Vil kanskje si at UTB er best pga. bedre stats og proc, men er ikke helt sikker på hvor mye toppdmg har å si vs. proc / stats. Du kan dette bedre enn de fleste, så ;-)

Endret av NightKeeper
Skrevet (endret)
Pell deg tilbake til SG axl! MC 1600 idag, gratis NS!!

Og tilbake til spm: Vil kanskje si at UTB er best pga. bedre stats og proc, men er ikke helt sikker på hvor mye toppdmg har å si vs. proc / stats. Du kan dette bedre enn de fleste, så ;-)

5663119[/snapback]

nettopp derfor jeg er litt usikker, Spinal reaper har litt bedre pvE skade hvis du ikke accounter for proccen til UTB, men det er derfor noe skurrer når han ligger notisabelt over meg på lengre bossfighter med samme spec (31/20)

edit: er på jobb da, din havrenakke. ekke hjemme før 1900ish.....

Endret av GRendal
Skrevet

Sånn utifra "papiret" så ville jeg valgt spinal reaper foran the untamed blade. Men hvis han outdmger deg, så er vel kanskje the untamed blade litt bedre. hvor ofte, sånn ca, proccer den?

Skrevet
Sånn utifra "papiret" så ville jeg valgt spinal reaper foran the untamed blade. Men hvis han outdmger deg, så er vel kanskje the untamed blade litt bedre. hvor ofte, sånn ca, proccer den?

5663191[/snapback]

han har ikke proccwatch, men han sier den slår inn ørlite grann mer enn Crusader..

i så fall er det MYE skade boost....

Skrevet
Hva gjør Spinal såpass mye bedre enn OEB, da, hvis proccen går av ganske ofte?

5663466[/snapback]

det er ikke en procc, det er en "On:equip"

tilnærmet ubrukelig i pvE.

Skrevet (endret)

har OEB også, den slår omtrent som en TUB uprocca takket være +84 AP.

+8 swords er dog meget pent mot raidmobs, men Om det gjør opp 7 DPS vs. spinal tviler jeg på ( +34 AP )

Top skaden er dog endel høyere på spinal ( 305 vs 264) selv når man tar 50 AP ekstra i betrakning, er fremdeles snakk om rundt 30 top dmg....

men tror jeg tar neste TUB gitt...

Endret av GRendal
Skrevet
Hva gjør Spinal såpass mye bedre enn OEB, da, hvis proccen går av ganske ofte?

5663466[/snapback]

det er ikke en procc, det er en "On:equip"

tilnærmet ubrukelig i pvE.

5663572[/snapback]

Derfor si heller Bonereavers vs TUTB

Skrevet (endret)

lol..Ga ikke du nettop bort accounten din ?

Sorry hvis det er noe jeg ikke har fått med meg...

OT : Ville valgt Spinal, du vil ha constant mye rage..mere dmg. :thumbup:

Endret av andiss

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...