Fatty Skrevet 25. februar 2006 Skrevet 25. februar 2006 (endret) Har nettopp kjøpt meg en ny pc fra komplett, med Labtec trådløst tastatur og mus. Har tenkt å kjøpe meg ny mus om en stund, sammen med et skjermkort som jeg ikke hadde råd til i første omgang. Vel, jeg skulle spille cs-cz og siden jeg ikke har kjøpt skjemrkort enda kjørte det i OpenGL. Problemet er at hvis jeg trykker f.eks 'W' så beveger jeg meg framover i 5-6-7 sekunder etter at jeg slipper knappen. Har satt repitisjonsforsinkelsen på tastaturet til 'kort' og repitisjonshastigheten til rask. Har prøvd alle mulig innstillinger på tastaturet, men ingenting fungerer. Spiller egentlig ingen rolle, siden jeg kan kjøpe et tastatur samtidig som jeg kjøper mus og skjermkort, hadde bare vært ksoelig å kunne spille cs før jeg får råd til det. Lurer på om noen andre har det samme problemet eller vet hva som kan fikse det? Kan legge til at hvis jeg trykker f.eks 'Tab' så vil 'score' skjermen vises helt til jeg trykker på en annen knapp. Samme hvis jeg dukker( c ), da sitter jeg nede til jeg trykker på en annen knapp. Noen mulighet for at dette skjer på grunn av mangel på skjermkort? Ps: Dette skjer ikke pga. av at senderen er for langt fra tastaturet. Den står like ved. Endret 25. februar 2006 av 3lw00d
Hans Skrevet 25. februar 2006 Skrevet 25. februar 2006 Har du mottageren stående i nærheten av skjermen ellerno? Mitt tastatur og mus blir ihvertfall litt kranglete hvis mottageren står for nærme skjermen... Men ditt tilfelle hørtes litt ekstremt ut... Er problemet bare i cs?
Fatty Skrevet 25. februar 2006 Forfatter Skrevet 25. februar 2006 (endret) Ja, eller har bare prøvd i cs føreløpig. Ikke noe sånt når jeg skriver i windows. Det var ikke sånn i går faktisk, tror ikke jeg har forandret på noen instillinger som kan ha gjort dette. Endret 25. februar 2006 av 3lw00d
galaxee Skrevet 25. februar 2006 Skrevet 25. februar 2006 vis det ikke var sånn i går, kan du prøve å kjøre "Systemgjenoppretting"
Fatty Skrevet 26. februar 2006 Forfatter Skrevet 26. februar 2006 Det samme skjer i spill som f.eks 'pinball'. Når jeg trykker på en av flipperene er det som om jeg holder tasten inne i 5 sekunder. Ja, jeg har prøvd systemgjenoppretting men det funket ikke. Kan vel like gjerne ringe komplett og få tilsendt et nytt et. Har hatt litt flere problemer med tastaturet. Noen ganger ved oppstart finner ikke pc'en tastaturet og jeg får ikke fortsette før jeg trykker f1.
Hans Skrevet 27. februar 2006 Skrevet 27. februar 2006 Kan vel like gjerne ringe komplett og få tilsendt et nytt et. 5666816[/snapback] Høres ikke ut som om utstyret er helt i orden nei... Ring komplett ja Ordner seg
Fatty Skrevet 2. mars 2006 Forfatter Skrevet 2. mars 2006 Jadda, mailet komplett og de sendte et nytt ett.
BareGjest Skrevet 2. mars 2006 Skrevet 2. mars 2006 Hadde jeg vært deg så hadde jeg bytta det inn mot trådbasert mus/tastatur. Har aldri prøvd trådløst tastatur i CS - men hva trådløs mus angår så er det helt håpløst å spille med.
AsOsiaL Skrevet 9. mars 2006 Skrevet 9. mars 2006 Jeg opplevde det samme problemet med mitt nye Logitech Media Tastatur. Etter masse hodebry fant jeg ut at det var usb-koblingen som rota det til.. leste etter eller annet om at det var xp sine usb/mus-drivere som var årsaken. Løsningen var bare å koble tastaturet via den medfølgende adapteren istedet for usb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå