Gå til innhold

Hvordan rengjør dere skjermen på den bærbare?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kluten skal være såvidt fuktig (skal ikke etterlate dråper). Fjern først støv og løs skitt. vend kluten og puss skjermen med raske bevegelser og med helt lett trykk. det er meget effektivt.

Er det mye sjokoladesaus og smør på skjermen må du gjøre dette i flere omganger.

Du kan godt anvende litt zalo i vannet som du vrir opp kluten i. Tips: vri kluten i et håndkle for å fjerne alt ovrflødig vann.

NB bruk ikke kjemikalier som plastrensemidler og lignende!

Du kan godt kjøpe spesial midler, men i så fall skal det utelukkende være slike som er beregnet på LCD. Men det er bare tull. De etterlater mer skitt, avgir giftige dunster og koster penger.

Lenke til kommentar

Jeg har èn microfiberklut for stereoanlegget, èn for pc`en og et par tre ellers rundt om i kåken. (bad, feks)

 

Microfiberkluter er helt geniale! Tror det er JIF jeg har.

 

Hvis du har en tom sprayflaske, så fyll denne med vann, legg microfiberkluten på bordet og dusj et stykke over slik at den blir fuktig, men ikke "våt"... (ta det på feelingen!)

 

Med dette våpenet er du klar for det meste.

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-09-20 00:24, skrev ols:

Er det mye sjokoladesaus og smør på skjermen må du gjøre dette i flere omganger.


 

Ææhhh... Nå har jeg heldigvis ikke så mye sjokoladesaus eller smør på den... :wink:

(Jeg lar bare være å snakke mens jeg spiser...)

Det er mest støv og en irriterende (fett?)flekk.

 

Quote:


Den 2002-09-20 00:37, skrev sascha66:

Bruk microklut! dyr i innkjøp, men
virker


Har prøvd masse annet selv, men kommet til at microklut er tingen....


 

Og en sånn klut inneholder ikke noe som skjermen ikke tåler?

 

 

DrErling >> Flirte godt et par ganger når jeg leste GTi-tråden din... Godt jeg vet hvem jeg skal vike for neste gang jeg er hjemme i Stvgr. :grin:

 

[ Denne Melding var redigert av: eivindbirkeland på 2002-09-20 01:31 ]

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...