Gå til innhold

Yahoo sitebuilder Hvordan publisere?


Anbefalte innlegg

I og med at jeg kan null programmering tenkte jeg gå den lette veien når jeg skulle lage hjemmeside:

 

Jeg fikk da anbefalt Yahoo sitebuilder!

 

Har en plass hos ngt som jeg tenkte å bruke til hjemmesiden. Tenkte det kun var å legge over filene vha. ftp program.

 

men dette gikk jo ikke så bra.. Fikk følgende melding ved å åpne index-filen direkte i nettbrowseren:

 

"This file is not intended to be viewed directly using a web browser. To create a viewable file, use the Preview in Browser or Publish to Yahoo! Web Hosting commands from within Yahoo! SiteBuilder"

 

Er det ingen vei utenom? Det koster tross alt $11 i måneden!

 

Noen som kan hjelpe??

 

Rett og slett.. hvordan får jeg publisert denne siden uten å måtte betale penger?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Laga en hjemmeside med det jeg og.. men fikk samme svar! Jeg prøvde i 2 uker for å pønske ut noe smart,men fikk det ikke til uten å måtte betale..jeg prøvde å "stjele" html dokumenta jeg hadde laga og lasta opp i ftp, men funker ikke det heller..

 

Nå bruker jeg dreamweaver og golive eller kun html-koder og det går strålende. Last ned en ftp og bruk etanna program.. er så mye enklere!

 

Både golive og dreamweaver er enkle ibruk!

Lenke til kommentar

Takker for raskt svar!

 

men de programmene er vel ikke gratis?

 

pleier bruke litt linker på www.digi.no nettjuvelene for å finne gratis programvare.. og her står faktisk Yahoo sitebuilder med følgende informasjon:

 

For å laste ned må du registrere deg gratis hos Yahoo! med mindre du er registrert fra før.

 

Men hva hjelper det å laste det ned hvis man ikke kan bruke det uten og betale for det!

 

Wild

Lenke til kommentar

Jeg liker MX versionen best, men det er fordi er den versionen jeg begynte med å ble kjent med.

 

Nei det er ikke gratis, men det kan bli "gratis" skal ikke utdype meg for det er ikke lov her. Men det er et bra program, for du kan enten gjøre alt i design view, eller code view, eller begge deler. Å det er ganske enkelt når du utfosker deg litt.

 

Du kan pm meg om du skal ha problemer med dreamweaver...

 

Lykke til.

Lenke til kommentar

Til Info

 

Yahoo sitebuilder er nå fjernet fra nettjuveler på digi.no, etter klage fra meg

 

pleier bruke litt linker på www.digi.no nettjuvelene for å finne gratis programvare.. og her står faktisk Yahoo sitebuilder med følgende informasjon:

 

For å laste ned må du registrere deg gratis hos Yahoo! med mindre du er registrert fra før.

 

Men hva hjelper det å laste det ned hvis man ikke kan bruke det uten og betale for det!

5656733[/snapback]

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...