spong Skrevet 23. februar 2006 Skrevet 23. februar 2006 hei! har nettopp kjøpt meg ny mobil, samsung d600e , og til denne skulle jeg gjerne ha hatt et minnekort, siden internminnet er litt for lite etter min smak. tenker at det 1 gb minnekort ville vært veldig praktisk, siden mobilen både er en mp3-spiller og et kamera... så da lurer jeg på: hva er den billigste plassen på nettet (eller butikk) man får kjøpt et 1042 mb transflash/microsd?
Johnx Skrevet 23. februar 2006 Skrevet 23. februar 2006 Prøv HWs prisguide! Den kan være til stor hjelp, og husk siden minnekortet er veldig lite kan det være mye å spare ved å sende det som brev.
spong Skrevet 23. februar 2006 Forfatter Skrevet 23. februar 2006 har sett i prisguiden, men det er ikke større minnekort enn 256mb der, og det er litt lite... noen bedre enn dette:transflash 1024? her går det og an å bestille som brev...
bufodill Skrevet 23. februar 2006 Skrevet 23. februar 2006 God pris det, tror ikke du kommer til å finne den nevneverdig billigere. Hvis du orker bruke tid på å spare 25 kroner, så kanskje, men tid er jo penger det også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå