Gå til innhold

Ta Doppelganger! W/N

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er en Warrior/Necro men klarer ikke å ta Doppelganger. Jeg har prøvd ta maksimum skill points på en attribute (Blood magic) men det går fortsatt ikke. Noen tips til hva jeg burde gjøre ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sett Awaken the blood først i skill-baren. Deretter setter du inn en dælj med skills som ofrer helse, men som i dette tilfellet ikke har noen virkning. Dark Fury er et eksempel på dette.

Len deg tilbake, og se på at idioten dreper seg selv :thumbup:

Skrevet
Sett Awaken the blood først i skill-baren. Deretter setter du inn en dælj med skills som ofrer helse, men som i dette tilfellet ikke har noen virkning. Dark Fury er et eksempel på dette.

Len deg tilbake, og se på at idioten dreper seg selv :thumbup:

5656053[/snapback]

Enten det, eller ta med Frenzy uten å bruke den selv.

Daniel :)

Skrevet

Doppelganger kan du ta når du har fullført 3 missions i ørkenen. Dette er Elona Reach, Dunes of Despair og Thirsty River. Når du har gjort disse kan du prate med en fyr i Augury Rock, han gir deg muligheten til å reise et sted. Svar ja, deretter tråkker du på 3 plattformer og du møter fyren.

Skrevet

Et spørsmål til: Hvorfor må man ta doppelganger? Hva skjer etterpå? Får man noe når man har tatt han? Sorry at jeg spør og grver, men lurer på en del ting innen det her :)

Skrevet

Det som skjer da, er at du blir Ascendet. Det eneste som i praksis forandrer seg er at nå kan dra til Fissure of Woe og til Underworld. Disse stedene kan du komme til ved å dra til Temple of the Ages når din region har Favor. I tillegg driver det spillets historie fremover, og du er nå sterk nok til å dra til Southern Shiverpeaks og fortsette kampen mot White Mantle og deres Unseen Gods.

Skrevet

Ooops! Glemte å si ifra at jeg greide det etter The Wiz sitt svar *blush*, men bra at noen andre fikk svar på det jeg lurte på i denne tråden da ;)

Skrevet (endret)

warrior/necro, da anbefaler jeg, ta med noen sacrifice skills og ha 16 attributes på axe, sword eller hammer, ta ikke noe på necro attributes, så klikker du med øks/sverd/hammer på han, frenzy kan du vel ta med doppelganger er ganske dum å bruker det når du står å hakker på han :thumbup:

edit: ikke bruke frenzy selv doppelganger har 12 på alle atributer tror jeg, så han har mye skade på skills uansett.

Endret av pappman
  • 3 uker senere...
Skrevet

Dere gjør det så vanskelig :p

Ha med en 4-5 attack skills (adrenaline), og drep Doppelganger :p

Blås i å ha med noen andre skills. Bare ta så mye som overhode mulig på Swordmanship, Axe Mastery eller Hammer Mastery.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...