Gå til innhold

Nikon D200 review


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg ser ikke helt problemet med gråimporterte modeller. Ved problemer trenger jeg ikke annet enn forbrukerkjøpsloven, som gjelder uansett. At det i verste tilfelle skulle ta en uke eller to ekstra for å sende kameraet utenlands for reperasjon er noe jeg kan leve med.

 

Also: Jeg fikk kameraet mitt i dag, et par dager etter å ha meldt min interesse hos JapanPhoto i Bergen. I kontrast hadde jeg bestilt (og blitt trukket for pengene, frekt nok) hos Stretto.no siden nyttår, og det er antageligvis nok av dem som har stått på lister siden november/desember. Stretto virket forøvrig veldig greie å ha med å gjøre når jeg snakket med dem på telefon, selv om det ikke er holdbart å ta pengene mine uten å gi meg noe i retur ;)

 

Jeg er forøvrig usikker på om dette er en norskimportert modell eller ikke. Jeg fikk utfylt garantiinformasjon, men jeg er litt usikker på hvordan man kan se forskjell på de to versjonene. Det som er litt surt er at jeg ikke har tid til å fotografere noe med det første. Får bli neste uke. Førsteintrykket er forøvrig særdles bra, og jeg gleder meg til å ta det i bruk "in anger".

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...