-Teddy- Skrevet 22. februar 2006 Skrevet 22. februar 2006 Er det bare jeg som opplever det? Selv på heli som beveger seg veldig rolig opplever jeg å skyte tvers igjennom etter siste patchen. Før var jeg sikker på at det hadde med delay å gjøre men nå er jeg neimen ikke sikker lenger. Noe ala samme som AT bug? Evt når TV først virker, hvor opplever du at den treffer best? Jeg pleier å gå etter halepartiet som funker best for meg. Skyter du før / etter heliet med TVG?
El Matador Skrevet 22. februar 2006 Skrevet 22. februar 2006 Er det bare jeg som opplever det? Selv på heli som beveger seg veldig rolig opplever jeg å skyte tvers igjennom etter siste patchen. Før var jeg sikker på at det hadde med delay å gjøre men nå er jeg neimen ikke sikker lenger. Noe ala samme som AT bug? Evt når TV først virker, hvor opplever du at den treffer best? Jeg pleier å gå etter halepartiet som funker best for meg. Skyter du før / etter heliet med TVG? 5649123[/snapback] Jeg opplevde dette en runde. TVG gikk igjennom tanken 4 ganger. Før jeg ga opp.
Anders Voldsund Skrevet 22. februar 2006 Skrevet 22. februar 2006 Er vel av og til at det virkar veldig som om TVG missilen berre går rett gjennom helikopter eg skyt på...og det er godt mulig at den gjer det med.
Elendil Skrevet 22. februar 2006 Skrevet 22. februar 2006 Før var vel årsaken forsinkelse, ping, latency. Etter 1.2 er det ein bug. Irriterande. Du traff da godt i stad public teddypewsen.
-Teddy- Skrevet 22. februar 2006 Forfatter Skrevet 22. februar 2006 (endret) Du traff da godt i stad public teddypewsen. 5649472[/snapback] Joda. Tangerte nesten rekken min på Wake istad, 142 poeng uten baserape. Man treffer fremdeles men fy så irriterende når det bugger. *tafsepå* Endret 22. februar 2006 av -Teddy-
000111222 Skrevet 22. februar 2006 Skrevet 22. februar 2006 Asså, no held det. Det her er ikkje ein erotisk nettstad.
Markaren Skrevet 23. februar 2006 Skrevet 23. februar 2006 *tafsepåMK_Blackbirdpewsen* Men det virker som om *skytegjennomtanksenbuggen* Gjelder de bakre delene av tanksen? Eller er jeg helt på jordet nå?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå