Aykon Skrevet 22. februar 2006 Skrevet 22. februar 2006 På jobben min har vi bare Satelitt overføring. Går det ann og spille Half-Life 2 uten internett ? Vi har jo gyldig cd-key osv. På forhånd takk.
Bear^ Skrevet 22. februar 2006 Skrevet 22. februar 2006 Joda, det er fult mulig det. Sitter på satelitt overføring selv så det er ingen problem. Bare sørg for at HL2 er 100% oppdatert og klar til å spilles offline, koble ned nette og start steam. Velg offline mode og thats it
Lars-H Skrevet 24. februar 2006 Skrevet 24. februar 2006 (endret) jess.. Men.. Spilling på jobben? Endret 24. februar 2006 av Lar5
Aykon Skrevet 25. februar 2006 Forfatter Skrevet 25. februar 2006 Hehe, spiller på fritiden da. =) Jobber 12 timer, og har fri 12 timer. Å då har du jo noen timer og spille på. Eineste er at satelitten er så inn i gamparauå treig. Men men, får hørre med ledelsen om eg kan koble den til satelitten deiras. Ha ein fin dag.
DjLarsa Skrevet 19. mars 2006 Skrevet 19. mars 2006 jeg har et spørsmål: Jeg får ikke spillt hl2 eller noen spill på steam, heller ikke SDK toolsa uten internett? noen som vet åssen jeg får spilt uten internett?
Aykon Skrevet 29. mars 2006 Forfatter Skrevet 29. mars 2006 oppdater steam på internett først. Så skal det funke etterpå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå