Dj_Arnleif Skrevet 22. februar 2006 Skrevet 22. februar 2006 Nettop kjøpt Driv3r, når eg har lagd profil på spillet detter eg ut og det kommer en emelding om å sende feilmelding osv.... noen som hvet hvordan du fikser det?
themanfrom Skrevet 22. februar 2006 Skrevet 22. februar 2006 Litt hardware spesifikasjoner hadde vært fint. Og hvilket OS bruker du? Har du innstalert DX?' Osv...
Dragon Hunter Skrevet 22. februar 2006 Skrevet 22. februar 2006 One word: Skjermkort. Hadde samme problemet på den gamle PC-en min. Har ikke prøvd det på den nye PC-en enda...
KristianF Skrevet 22. februar 2006 Skrevet 22. februar 2006 spillet er ikke verdt bryet 5649152[/snapback] Har bare vente på at noen skulle komme med den dumme komentaren. Spillet er faktisk verdt bryet vist du gidder å sette deg inn i spillet, spille gjennom storymoden, og drite i hva alle anti-driv3r folka sier..
Xaero Chief Skrevet 23. februar 2006 Skrevet 23. februar 2006 Fungerer sikkert ikke igjen i morgen.. Det er jo Driv3r^^
M@R7!N Skrevet 23. februar 2006 Skrevet 23. februar 2006 Sterkt uenig der faktisk Stealth-, og jeg var en stor fan av enern. Spilte faktisk ganske langt ut i toern, men ble syykt frustrerende etterhvert. Driv3r er bare sykt buggete og har en rar kjørefølelse (imo)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå