koronag Skrevet 22. februar 2006 Forfatter Skrevet 22. februar 2006 Jaha, jeg fikk et slags svar. :!:
ZlummGlumm Skrevet 22. februar 2006 Skrevet 22. februar 2006 En av forskjellene som mange klager på er jo hitboksene i CSS, som skal værra litt rare. Ellers er det stort sett det samma spellet. Prøvde å spelle litt 1.6 for noen dager siden, fikk nesten tårer i øya av grafikken og den grumsete lyden.
.tomf Skrevet 22. februar 2006 Skrevet 22. februar 2006 hvem er vi? jeg har også spilt vanlig cs i flere år! 5644143[/snapback] De som fortsatt spiller 1.6 og synes 1.6 er best. 5644248[/snapback] synes 1.6 er best?. hvor lenge har du spilt source? for man kan ikke påstå at 1.6 er best uten å ha spilt cs.s ihvertfall i en måned. tviler på at du har det grunnlaget 5644263[/snapback] Tvil i vei du, men jeg har spilt CS:S i en måned og over det. Faktisk, så digget jeg CS:S den første uken, og trodde aldri jeg skulle gå tilbake 1.6. Men det gjorde jeg, fordi CS:S ble for kjipt, alt virket mye treigere, ikke samme feelingen, voldtatte maps etc. En sjelden gang i måneden, tar jeg meg en runde CS:S for sjekke om det har blitt noe bedre med de oppdateringene som kommer hele tiden. Det suger like hardt ennå. Men sjekk den grafikken dere, da må vi jo synes CS:S er mye bedre eller hva?
sablabra Skrevet 22. februar 2006 Skrevet 22. februar 2006 Jeg ville valgt CS:Source foran 1.6 hvilken som helst dag. Hvorfor? Fordi det er mye bedre fysikk, grafikk og alt annet er egentlig bedre . Jeg blir helt kvalm av å spille 1.6, ser jo ut som om det er laget i Paint Men nå foretrekker jeg god grafikk med HDR, AA og AF
Ob3yM3 Skrevet 22. februar 2006 Skrevet 22. februar 2006 Source er for grafikkhorer, mens 1.6 er for de som synes game play er viktigst
sablabra Skrevet 22. februar 2006 Skrevet 22. februar 2006 Source er for grafikkhorer, mens 1.6 er for de som synes game play er viktigst 5648896[/snapback] Jeg skjønner ikke helt hva ved gameplayet til 1.6 som gjør det så mye bedre men...
A.J Green Skrevet 22. februar 2006 Skrevet 22. februar 2006 Nei, det er ingen som har en nyansert oppfatning om hvilket spill som er best. Cs-kategorien burde helst vært splittet opp i 2 underforum, 1.6 og CS:S. Da slipper vi å konfrontere hverandre hele tiden i tråder som dette
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 22. februar 2006 Skrevet 22. februar 2006 Source er for grafikkhorer, mens 1.6 er for de som synes game play er viktigst 5648896[/snapback] source har ikke bare bedre grafikk en 1.6 men bedre lyd, gameplay, og realisme. på tide at 1.6 blir et flashspill du spiller på 123spill.no vis det ikke er det enda for så dårlig er det nå...
Newt32 Skrevet 22. februar 2006 Skrevet 22. februar 2006 Source blir mer og mer lik 1.6 nå, har jeg merket. De får sikkert in klager 24/7 om hva som er så dumt med Source og at de burde gjøre det mere som 1.6, på det og det området...
A.J Green Skrevet 22. februar 2006 Skrevet 22. februar 2006 Source er for grafikkhorer, mens 1.6 er for de som synes game play er viktigst 5648896[/snapback] source har ikke bare bedre grafikk en 1.6 men bedre lyd, gameplay, og realisme. på tide at 1.6 blir et flashspill du spiller på 123spill.no vis det ikke er det enda for så dårlig er det nå... 5649726[/snapback] Forklar hvorfor CS:S er overlegen i gameplay. Sist jeg sjekket hadde begge versjonene helt likt gameplay.. Geez
Newt32 Skrevet 22. februar 2006 Skrevet 22. februar 2006 source har ikke bare bedre grafikk en 1.6 men bedre lyd, gameplay, og realisme. Dette sier jo litt om hvor genialt et spill kan være uten bra grafikk, lyd, gameplay og realisme.
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 22. februar 2006 Skrevet 22. februar 2006 Source er for grafikkhorer, mens 1.6 er for de som synes game play er viktigst 5648896[/snapback] source har ikke bare bedre grafikk en 1.6 men bedre lyd, gameplay, og realisme. på tide at 1.6 blir et flashspill du spiller på 123spill.no vis det ikke er det enda for så dårlig er det nå... 5649726[/snapback] Forklar hvorfor CS:S er overlegen i gameplay. Sist jeg sjekket hadde begge versjonene helt likt gameplay.. Geez 5649762[/snapback] kan ikke du forklare hvorfor du mener 1.6 er overlegen source når gameplayet er det dere har backet det opp med og du nå sier at dem hadde likt gameplay
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 22. februar 2006 Skrevet 22. februar 2006 source har ikke bare bedre grafikk en 1.6 men bedre lyd, gameplay, og realisme. Dette sier jo litt om hvor genialt et spill kan være uten bra grafikk, lyd, gameplay og realisme. 5649986[/snapback] ja 1.6 er genialt men foreldet, man bruker jo ikke intel pentium 1 idag selv om det var genialt det jeg mener er at source er på en måte bare et oppgrader 1.6 som er bedre på alle fronter og source bygger mer på det geniale med 1.6 pluss det lille ekstra så source er genialest(om det er et ord)
Newt32 Skrevet 22. februar 2006 Skrevet 22. februar 2006 ja 1.6 er genialt men foreldet, man bruker jo ikke intel pentium 1 idag selv om det var genialt det jeg mener er at source er på en måte bare et oppgrader 1.6 som er bedre på alle fronter og source bygger mer på det geniale med 1.6 pluss det lille ekstra så source er genialest(om det er et ord) Hvorfor tror du det er så mange som enda spiller 1.6 da?
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 22. februar 2006 Skrevet 22. februar 2006 ja 1.6 er genialt men foreldet, man bruker jo ikke intel pentium 1 idag selv om det var genialt det jeg mener er at source er på en måte bare et oppgrader 1.6 som er bedre på alle fronter og source bygger mer på det geniale med 1.6 pluss det lille ekstra så source er genialest(om det er et ord) Hvorfor tror du det er så mange som enda spiller 1.6 da? 5650120[/snapback] tja, er vel 1.6 de er vant med og kanskje er litt redde for å kaste bort alle de gode minnene de har hatt med original cs opp gjennomåra uansett jeg tør å vedde på at det er fler som spiller source en 1.6
A.J Green Skrevet 22. februar 2006 Skrevet 22. februar 2006 En ting, KRAFortune: Les over hva du skriver, det er veldig uoversiktlig og dårlig skrevet. Jeg stilte deg et spørsmål isted om gameplayet. Du svarte med et nytt spørsmål. Det blir litt håpløst.
Newt32 Skrevet 22. februar 2006 Skrevet 22. februar 2006 (endret) uansett jeg tør å vedde på at det er fler som spiller source en 1.6 Det er ikke poenget. Poenget er hva folk liker å spille og hvorfor. Poenget er at folk enda spiller 1.6, og enda spiller SuperMario eller comandore 64... Endret 22. februar 2006 av Newt32
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 22. februar 2006 Skrevet 22. februar 2006 En ting, KRAFortune: Les over hva du skriver, det er veldig uoversiktlig og dårlig skrevet. Jeg stilte deg et spørsmål isted om gameplayet. Du svarte med et nytt spørsmål. Det blir litt håpløst. 5650172[/snapback] ok skal prøve å skrive litt bedre. grunnen til at jeg svarte med et spørsmål er at dere(1.6fanatikerne) har brukt bedre gameplay som forsvar på at 1.6 er bedre en Source. så spør du om hvorfor gameplayet er bedre i Source når de tydeligvis har det samme gameplayet. så da spør jeg "vis ikke det er gameplayet som gjør 1.6 bedre hva er det da?"
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 22. februar 2006 Skrevet 22. februar 2006 uansett jeg tør å vedde på at det er fler som spiller source en 1.6 Det er ikke poenget. Poenget er hva folk liker å spille og hvorfor. Poenger er at folk enda spiller 1.6, og enda spiller SuperMario eller comandore 64... 5650207[/snapback] selvsagt. Noen foretrekker det gamle foran det nye som bestemora mi som sverger til en gammel tallsvirrtelefon og nekter å bytte til mobil :)men det betyr ikke at det gamle er bedre eller omvend da i noen tilfeller men ikke denne
A.J Green Skrevet 22. februar 2006 Skrevet 22. februar 2006 Det er denne ubeskrivelige feelingen, den har nok en stor sammenheng med hitboxen. Hitboxen er mer eller mindre fucked up i cs:s. Et godt eksempel er forsåvit hvor mange hs man får i cs:s. Det er så enkelt som å skyte motstanderen i foten med deagle så har du et hs. Noe er grunnleggende galt i cs:s. Personlig trenger jeg ikke übergrafikk for at et spill skal være bra.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå