Ca3 Skrevet 21. februar 2006 Skrevet 21. februar 2006 (endret) hei! jeg fulgte en guide på portforward for å lage en statisk IP adresse, dette gikk litt skeis, så jeg gikk tilbake til de gmale innstillingene, men nå vil ikke ENSIDEopp! Og alle torrente står med en advarsel på seg! Alt annet som trenger nettilgang fungerer, noen som har vært borte i dette før? Endret 21. februar 2006 av Alastor
OldSchoolPhotoSnapper Skrevet 21. februar 2006 Skrevet 21. februar 2006 (endret) ENSIDE er nede hos meg også så feilen ligger nok ikke hos deg Endret 21. februar 2006 av Alastor
Ca3 Skrevet 21. februar 2006 Forfatter Skrevet 21. februar 2006 å, det var deilig å høre Det var liksom så tilfeldig at det begynte å tulle akkurat når jeg drev med åpning av porter skjønner egentlig ikke hvordan det skulle ha påvirket dette men Men uannsett, takk for svar
Alastor Skrevet 21. februar 2006 Skrevet 21. februar 2006 Diskusjon som er til for å hjelpe til med tilgang til sider med piratmateriale er ikke tillatt . Dermed stenger jeg tråden likesågreit.
Anbefalte innlegg