Nauz Skrevet 21. februar 2006 Skrevet 21. februar 2006 (endret) Hei, hadde tenkt til å bruke litt av dagen til å spille Call of Duty 2, men så kommer det opp et problem! etter å ha spilt gjennom treninga, og loadinga til neste bane er halv-veis kommer denne Feil meldinga opp: -DirectX has encountered an unrecoverable error- og spillet stopper...det kommer også opp en side der det står ting som kasn hjelpe. at man skal ha nyeste direct x som jeg har(lå foresten inn nyeste etter at feilen kom og). at man skal ha nyeste Skjermkortdrivere som jeg også har + at man skal sjekke at en del ting er "enable" i dx9 instilingene noe som jeg også har gjort.. så det må være noe feil med spillet? hvis jeg prøver i "safe mod" så funker det, men er jo grafikken så dårlig! noen som veit hva som er feil? har foresten i helgen spilt en hel masse på multiplayer(lan) og da funka alt bra.. min pc: xp2600+ Geforce 6600gt, 1gb ram, Creative sb2 audigy zs. Endret 21. februar 2006 av mr.nauz
Nauz Skrevet 21. februar 2006 Forfatter Skrevet 21. februar 2006 Googla en del men fant ikke ut av problemet.. men så prøvde jeg en gang til(bare starta spillet). og da funka alt som det skulle! siden problemet et borte så kan denne tråden stenges... mvh :- Mr.Nauz-
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå