murra Skrevet 21. februar 2006 Skrevet 21. februar 2006 (endret) Plutselig en dag forsvant lyden i WoW. Merket min Realtek driver/software var blitt borte, reinstallerte nyeste driver men still no sound! Funker fett i alle andre spill og winampen er det mer enn lyd i... Noen som har opplevd lignende? Tips? Kankje reinstallere WoW? Endret 21. februar 2006 av mjuice
Leffa01 Skrevet 21. februar 2006 Skrevet 21. februar 2006 Prøv ctrl + s, hvis ikke kan du sjekka lydinnstillingene ved å trykke escape -> sound options
PetePistola Skrevet 21. februar 2006 Skrevet 21. februar 2006 Du har ikke titanbar? Ofte titan-baren min skrur volum knappen sin ned på 0% uten at jeg har bedt om det, pleier også og gå fra 0% til 100% visst jeg ikke har på lyd. Skjer som regel når jeg bruker alt-tab.
murra Skrevet 21. februar 2006 Forfatter Skrevet 21. februar 2006 (endret) Plutselig en dag forsvant lyden i WoW. Merket min Realtek driver/software var blitt borte, reinstallerte nyeste driver men still no sound! Funker fett i alle andre spill og winampen er det mer enn lyd i... Noen som har opplevd lignende? Tips? Kankje reinstallere WoW? 5640064[/snapback] Å herregud! Dette blir litt flaut om det skulle virke... På jobb atm men skal få sjekket det opp når jeg kommer hjem... Håper det ikke er det... Feil.... Mente den posten der jeg skulle sjekke sound options.. Jaja, tidlig på morgenen... Endret 21. februar 2006 av mjuice
murra Skrevet 21. februar 2006 Forfatter Skrevet 21. februar 2006 Du har ikke titanbar? Ofte titan-baren min skrur volum knappen sin ned på 0% uten at jeg har bedt om det, pleier også og gå fra 0% til 100% visst jeg ikke har på lyd. Skjer som regel når jeg bruker alt-tab. 5640100[/snapback] Titan bar'en min står på 100% så er nok ikke den...
Demonfudge Skrevet 21. februar 2006 Skrevet 21. februar 2006 Har nesten samme problem, lyden forsvinner innimellom. Blir borte en stund, også kommer den tilbake. Irriterende når man sitter med ventrilo osv.
murra Skrevet 23. februar 2006 Forfatter Skrevet 23. februar 2006 Prøv ctrl + s, hvis ikke kan du sjekka lydinnstillingene ved å trykke escape -> sound options 5640066[/snapback] Var visst bare skrudd av i options gitt... Er det mulig! Jaja, takk for tipset
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå