Gå til innhold

Lyden er borte...

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Plutselig en dag forsvant lyden i WoW. Merket min Realtek driver/software var blitt borte, reinstallerte nyeste driver men still no sound! Funker fett i alle andre spill og winampen er det mer enn lyd i... :hmm:

Noen som har opplevd lignende? Tips?

Kankje reinstallere WoW? :hrm:

Endret av mjuice
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du har ikke titanbar? Ofte titan-baren min skrur volum knappen sin ned på 0% uten at jeg har bedt om det, pleier også og gå fra 0% til 100% visst jeg ikke har på lyd. Skjer som regel når jeg bruker alt-tab.

Skrevet (endret)
Plutselig en dag forsvant lyden i WoW. Merket min Realtek driver/software var blitt borte, reinstallerte nyeste driver men still no sound! Funker fett i alle andre spill og winampen er det mer enn lyd i...  :hmm:

Noen som har opplevd lignende? Tips?

Kankje reinstallere WoW?  :hrm:

5640064[/snapback]

Å herregud! Dette blir litt flaut om det skulle virke... På jobb atm men skal få sjekket det opp når jeg kommer hjem... Håper det ikke er det... :blush:

Feil.... :p

Mente den posten der jeg skulle sjekke sound options.. Jaja, tidlig på morgenen...

Endret av mjuice
Skrevet
Du har ikke titanbar? Ofte titan-baren min skrur volum knappen sin ned på 0% uten at jeg har bedt om det, pleier også og gå fra 0% til 100% visst jeg ikke har på lyd. Skjer som regel når jeg bruker alt-tab.

5640100[/snapback]

Titan bar'en min står på 100% så er nok ikke den... :hmm:

Skrevet
Prøv ctrl + s, hvis ikke kan du sjekka lydinnstillingene ved å trykke escape -> sound options

5640066[/snapback]

Var visst bare skrudd av i options gitt... Er det mulig! :blush:

Jaja, takk for tipset :thumbup:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...