Gå til innhold

Ulumskheter i Utorrent

Anbefalte innlegg

Skrevet

Morn ja.

Etter at jeg prøvde meg på å installere Ubuntu(failed miserably :blush: ), og jeg fikk stabla på beina igjen XP(formatering + Ghost til før-linux) så har jeg hatt problemer med Utorrent.

1. Nedlastningshastighetene har vært ræva, sjelden to-sifra(var oppe i fantastiske 70 KB/s her om dagen :roll: )

2. litt vanskelig å forklare, men hele PC'n går på en måte i 0,4 FPS hvis jeg avslutter Utorrent(Både file->exit og avslutte prosessen)

3. når Utorrent kjører oppfører all annen nett-trafikk seg som om jeg sitter på ustabilt 56K. Finner ikke sider, nekter ofte å i det hele tatt å prøve å åpne sider osv.

Noe annet som også skjedde etter linux-strabasene var at min 120GB-disk begynte å "falle ut" Windows fant den ikke i det hele tatt(BIOS fant den som bare det), dette løste jeg med å re-installere driveren for "Primary IDE Channel". Det er særlig prob. 2 som jeg tror dette har noe med å gjøre, siden jeg hører kraftig HD-aktivitet når jeg avslutter uTorrent.

Noen tips?

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Faen, som jeg hater Utorrent nå. Nekter plent å downloade noe som helt nå helt plutselig. Har kontakt med tracker, seed og haugevis med peers, men EJ om jeg får lasta ned noe. Har prøvd haugevis av forskelige porter, og alle får 'OK' med Utorrent sin port-tester. ARGH!

Endret av Tordenflesk

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...