Gå til innhold

gratis host som tar aspx?

Anbefalte innlegg

Skrevet

har laget hjemmeside men trenger en gratis host som støtter bruken for mysql, ftp og .aspx sider. Noen som vet en side som fyller alle disse kravene?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
har laget hjemmeside men trenger en gratis host som støtter bruken for mysql, ftp og .aspx sider. Noen som vet en side som fyller alle disse kravene?

5637401[/snapback]

www.start.no eller www.frac.dk :w00t:

Skrevet

5637401[/snapback]

5637410[/snapback]

hva trykker jeg på på start.no for å "komme meg i gang", må jeg ha en vanelig start.nu bruker? Hva gjør jeg så?

Skrevet

5637401[/snapback]

5637410[/snapback]

hva trykker jeg på på start.no for å "komme meg i gang", må jeg ha en vanelig start.nu bruker? Hva gjør jeg så?

5637433[/snapback]

Her: http://pass.start.no/minkonto/?k=re&p=

Skrevet

Jeg tror uten å være sikker at du faktisk må betale for ett windowshotell for å få denne muligheten! De fleste som leverer gratis leverer ikke de dyreste tjenestene. Nå finnes det sikkert gratisservere til windows også! men ville nok betalt noen hundrelapper for ett webhotell istedet...

koster ikke allverden på web10.nu ihvertfall...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...