alxandr Skrevet 20. februar 2006 Skrevet 20. februar 2006 har laget hjemmeside men trenger en gratis host som støtter bruken for mysql, ftp og .aspx sider. Noen som vet en side som fyller alle disse kravene?
Mats Danielsen Skrevet 20. februar 2006 Skrevet 20. februar 2006 har laget hjemmeside men trenger en gratis host som støtter bruken for mysql, ftp og .aspx sider. Noen som vet en side som fyller alle disse kravene? 5637401[/snapback] www.start.no eller www.frac.dk
alxandr Skrevet 20. februar 2006 Forfatter Skrevet 20. februar 2006 har laget hjemmeside men trenger en gratis host som støtter bruken for mysql, ftp og .aspx sider. Noen som vet en side som fyller alle disse kravene? 5637401[/snapback] www.start.no eller www.frac.dk 5637410[/snapback] hva trykker jeg på på start.no for å "komme meg i gang", må jeg ha en vanelig start.nu bruker? Hva gjør jeg så?
Mats Danielsen Skrevet 20. februar 2006 Skrevet 20. februar 2006 har laget hjemmeside men trenger en gratis host som støtter bruken for mysql, ftp og .aspx sider. Noen som vet en side som fyller alle disse kravene? 5637401[/snapback] www.start.no eller www.frac.dk 5637410[/snapback] hva trykker jeg på på start.no for å "komme meg i gang", må jeg ha en vanelig start.nu bruker? Hva gjør jeg så? 5637433[/snapback] Her: http://pass.start.no/minkonto/?k=re&p=
Cucum(r) Skrevet 20. februar 2006 Skrevet 20. februar 2006 Sikker på at Start har støtte for ASP.NET?
alxandr Skrevet 21. februar 2006 Forfatter Skrevet 21. februar 2006 men tar frac.dk asp.net? ellers noen som har andre gratise hosts som tar asp.net og ftp?
resol Skrevet 21. februar 2006 Skrevet 21. februar 2006 Jeg tror uten å være sikker at du faktisk må betale for ett windowshotell for å få denne muligheten! De fleste som leverer gratis leverer ikke de dyreste tjenestene. Nå finnes det sikkert gratisservere til windows også! men ville nok betalt noen hundrelapper for ett webhotell istedet... koster ikke allverden på web10.nu ihvertfall...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå