Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Trenger hjelp! kommer ikke inn på skrivebord!


Anbefalte innlegg

Hei

Når jeg starter pcen går alt som normalt . Når jeg logger på brukeren på pcen , bruker pcen lang tid før den går inn til skrivebordet , men jeg kommer ikke inntil skrive bordet . Jeg kommer bare til bakgrunnsbilde :S

Hvorfor får jeg ikke kommet inn i skrive bordet? kan ikke bruke pcen min i det hele tatt :(

 

Noen som kan hjelpe meg , :ermm::cry::dontgetit:

 

 

PS ( I går funket pcen fint , jeg lar pcen stå på om natten , men da jeg skule ta på lyse i dag på rommet mitt , hørte jeg et smell og all strømmen på rommet mitt gikk vekk , vet ikke kor det smelle kom ifra , men det kan kanskje ha noe med det og gjøre . ) jeg skriver dette innlege fra pcen min , Jeg trykket ctrl alt del og så kjørte jeg www.msn.no.. )

Endret av Migr
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis du går inn på start menyen --> kjør --> og skriver inn msconfig skal du få opp en meny med systemkonfigurasjon den står mest sannsylig på selektiv oppstart. prøv og sette den til normal oppstart da burde alle programmer og systemer lastes inn normalt. har ikke gjort dette så mange ganger før så garanterer ikke at det funker.... :hmm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...