Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Merkelig problem i spill o.l

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Når jeg starter opp spill og andre ting som fks. 3dmark, blir det mange rare striper på skjermen og ting henger. Jeg har installert nyeste skjermkortdriver (6600gt), og temp på skjermkortet ligger på 30 grader. Ser derfor ikke helt hva som kan være problemet. Noen som kan hjelpe?

post-85949-1140378757_thumb.jpg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jada COD2 har fungert utmerket her før (har som sagt 6600 gt så det burde vel ikke være noe problem uansett). Jeg skjønner altså ikke hva problemet kan være?

Skrevet

Kortet har ikke blitt varmere enn 34 grader.. har heller ikke gjort noe klokking på det. Det eneste jeg bekymrer meg for nå er at jeg har 250v psu.. kanskje bytte til en bedre en? Vet ikke jeg ass..

Skrevet

Altså, i dag har jeg tatt ut kortet, tørket det for støv, tatt på ny kjølepasta osv. Men nei da, fungerer fortsatt ikke som det skal :hrm: Får denne feilmeldingen i 3dmark, noen som kan tyde den?

post-85949-1140429908_thumb.jpg

Skrevet

Bytt Strømforsyner, mange deler krever mer strøm når du går inn i et 3D program. Det er rart at den funker i det hele tatt med den strømforsyneren. Få deg en 450W eller HIPER sin Type-R.

Skrevet

Jaok er nok det jeg tenkte...men det rare her er at jeg aldri har hatt noen problemer med dette før, og da har jeg hatt samme PSU :hmm: Men jeg prøver med ny PSU så får vi se

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...