vinduspusser Skrevet 19. februar 2006 Skrevet 19. februar 2006 jeg trenger litt hjelp for å åpne en port for azureus. Når jeg skriver inn den porten som står der (6881) så prøvde jeg å "teste" den og da kommer det: Tester port 6881 ... NAT-feil. Er det noe jeg kan gjøre? Når jeg ser på filene som er for nedlastning er det et "surt, gult fjes" og det kommer en melding som sier: At den nedlaster men at jeg antagligvis har ett problem med "NAT". Hva er dette? og hva kan jeg gjøre? Thnx 4 hjelpen
Bruun Skrevet 19. februar 2006 Skrevet 19. februar 2006 Bytt port i Azureus, porten 6881 er blacklista, sperra, av de fleste trackerne. Ta f.eks et tall mellom 15000 og 50000.
senios Skrevet 19. februar 2006 Skrevet 19. februar 2006 Du må oppgi et portnummer i Azureus (verktøy > konfigurasjon). Den samme porten må du åpne i brannmuren din. Hvordan dette gjøres er avhengig av hvilken brannmur du har. På denne siden finner du framgangsmåten du trenger Port Forward. Her finner du også info om ledige porter som kan brukes. Hvis du har en nyere versjon av Azureus, vil du også finne informasjon ved å trykke på Hjelp > Ofte stilte spørsmål. Se etter "NAT-problem" i siden som åpnes.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå