alsvik Skrevet 18. februar 2006 Skrevet 18. februar 2006 hm, sitter litt fast kan man si.. spiller med carla i "galehuset" hvor fangene nettopp har sluppet ut. Problemet er at jeg ikke aner hvor jeg skal uansett hvor går, kommer det en kar å tar meg, har prøvd alle de 3 mulighetene det er, men galningen kommer å tar meg hvergang... så, noen som vet hva jeg gjør feil? takker for alle svar
pgrundet Skrevet 18. februar 2006 Skrevet 18. februar 2006 hehe, si hvordan da, så kom det noe nytte i posten, hehe..
Djevlen Skrevet 20. februar 2006 Skrevet 20. februar 2006 hehe, si hvordan da, så kom det noe nytte i posten, hehe.. 5627131[/snapback] Om jeg husker rett så er det ikke noe hokus pokus i det hele tatt. Bare til å følge veien, eneste problemet er at det er litt mørkt og det gjelder å ta det med ro så du ikke møter noen psykopater.
Flygg Skrevet 20. februar 2006 Skrevet 20. februar 2006 mitt tips er å skru opp alt av lysstyrke på både skjermen og i spillet. da ser du det meste , selv om det er litt juks
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå