HrSteen Skrevet 18. februar 2006 Skrevet 18. februar 2006 Marmorslottet ligger noen mil utenfor Mo i Rana og elva som renner er Glomåga. Bildene er kanskje typiske "familiealbumbilder", og ikke teknisk gode, men jeg tar sjansen for å vise frem denne plassen litt. Mange morsomme motiver her, jettegryter, fjellformasjoner og andre naturopplevelser. Glomåga grever seg nedover:
PMnormal Skrevet 18. februar 2006 Skrevet 18. februar 2006 Fantastiske former, Stoners. Spennende motiv, altstå. Har du isolert formene mer i noen bilder? Det hadde vært spennende å se. Likte egentlig det bildet med fotografen best. Det setter settingen i en kontekst, noe som jeg ofte liker. En form for "meta-foto", hvis dere skjønner hva jeg mener. Det øverste trenger litt mer kontrast for å poppe skikkelig.
HrSteen Skrevet 18. februar 2006 Forfatter Skrevet 18. februar 2006 Det ble desverre skikkelig pissregn den dagen så kamera lå for det meste på innersiden av jakken. Får prøve på nytt når vårflommen starter.
kak Skrevet 18. februar 2006 Skrevet 18. februar 2006 Utrolig spennende former her, stoners! Førsteinntrykket mitt var rett og slett WOW Jeg likte absolutt det siste bildet ditt best, vann på lang lukkertid blir rett og slett MAGISK!
riktig Skrevet 18. februar 2006 Skrevet 18. februar 2006 Stilig. Her ser man hva vann kan gjøre med stein gjennom tusener av år. Imponerende. Jupp, det er tøft å få vannet til å se overnaturlig ut med lang lukkertid. Gleder meg til å få prøve dette selv når våren kommer. Bilde 2 blir egentlig litt kjedelig i forhold til de to andre. To bilder med masse liv, og ett stillestående. Likevel er det ikke dårlig. Det siste falt mest i smak, kult å ha med en person der. Det viser også den mest spennende vinkelen på landskapet og steinene. Kult fargeskille der, det ser egentlig litt unaturlig ut. Jeg syns de er godt over vanlige familiebilder, så disse bør du ikke gjemme bort.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå